بازی Silent Hill 2 Remake
یحیی رحیمی

تولید Silent Hill 2 Remake تقریباً تمام شده است

یحیی رحیمی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
456 بازدید

سال 2023 پر از ریمیک بازی‌های ترسناک و سبک بقا بود. بازی Dead Space Remake توانست عالی ظاهر شود و این اتفاق در مورد Resident Evil 4 هم رخ داد. به نظر می‌رسد که انتظار برای بازی Silent Hill 2 Remake به‌زودی پایان می‌یابد و می‌توانیم این اثر جدید را تجربه کنیم. مدیرعامل بلوبرتیم می‌گوید که تولید بازی از لحاظ فنی به پایان رسیده است و انتخاب زمان انتشار به شرکت کونامی بستگی دارد.

پیتر بابینو، مدیرکل استودیو بلوبر تیم در مصاحبه‌ای با رسانه‌ای لهستانی در مورد ریمیک سایلنت هیل 2 اظهارنظر کرده است. او می‌گوید که بازی «از لحاظ فنی آماده است». به عبارت دیگر، تولید بازی هنوز تمام نشده است و آن‌ها نزدیک پایان هستند. از آنجایی که مصاحبه به زبان لهستانی انجام شده و ترجمه رسمی در دسترس نیست، ممکن است اشتباهی حین انتقال صحبت‌ها صورت گرفته باشد. به نظر می‌رسد که استودیو در مرحله پیرایش و برطرف کردن ایرادها و باگ‌ها باشد.

مدیر استودیو در مورد زمان انتشار Silent Hill 2 Remake گفت: «این بازی از لحاظ فنی آماده است. این بدین معنی نیست که تولید آن تمام شده است، اما ما نزدیک هستیم. البته مسائل مربوط به زمان انتشار به شرکای ما بستگی دارد. تصمیم در مورد اینکه تبلیغات بازی چطور خواهد بود و این عنوان چه زمانی عرضه می‌شود، در دست ما نیست.» کونامی در مورد بازه زمانی انتشار سایلنت هیل 2 ریمیک تصمیم خواهد گرفت، البته این اتفاق امسال رخ می‌دهد.

تولید زمان انتشار Silent Hill 2 Remake

زمان انتشار Silent Hill 2 Remake

مدیر استودیو در ادامه می‌گوید که هدف او، تبدیل بلوبر تیم به استودیویی مانند ناتی‌داگ و نینجا تئوری است. آن‌ها برای رسیدن به این نقطه روی پروژه‌های متفاوتی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. ریمیک سایلنت هیل 2 تنها یکی از این پروژه‌ّها است. بلوبر تیم یک بازی کاملاً جدید برای شرکت Private Division می‌سازد و با چند شرکت دیگر هم همکاری نزدیکی دارد. مدیرکل می‌گوید که آن‌ها به دیگر فرم‌های سرگرمی هم ورود خواهند کرد:‌ «ما می‌خواهیم پروژه‌هایی بازی ترسناک، فیلم ترسناک، سریال و کتاب را انجام دهیم، اما نه اینکه تمام آن‌ها مستقیماً توسط ما انجام شوند. می‌خواهیم که با همکاری یکدیگر ساخته شوند.»

بازی Silent Hill 2 Remake برای کامپیوتر و کنسول PS5 در ادامه سال منتشر خواهد شد. تاریخ دقیق انتشار مشخص نیست و طبق گفته کارگردان، انتخاب آن به کونامی بستگی دارد. چندین پروژه دیگر از سایلنت هیل در حال ساخت هستند و کونامی با تغییر رویکرد پیشین، آماده گسترش مجموعه بازی‌های محبوب است. مدیر بلوبر تیم مدتی پیش از تیم جدید کونامی تعریف کرده بود و گفته بود که آن‌ها می‌دانند چه‌کار می‌کنند.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.