God of War
یحیی رحیمی

توسعه بازی God of War به اتمام رسید: ایستگاه بعدی 20 آوریل

یحیی رحیمی 3 فروردین 1397 بدون دیدگاه
893 بازدید

توسعه آخرین نسخه خدای جنگ یا God of War به پایان رسیده است و بازی به مرحله تولید انبوه و کپی روی دیسک‌های بازی رفته است. دیگر هیچ بازگشتی در کار نیست و استدیو Santa Monica دیگر قادر به تعلیق بازی نخواهند بود. این بازی کد Gold یا طلایی را دریافت کرده است و ایستگاه بعدی روز 20 آوریل و انتشار آن خواهد بود.

Cory Barlog، کارگردان بازی، در حساب توییتر خود تأیید کرده است که بازی کد طلایی را دریافت کرده است و همچنین از تمام دست‌اندرکاران بازی نیز تشکر کرده است. او همچنین تصویری از دیسک فیزیکی بازی نیز منتشر ساخته است که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بالاخره سال‌ها توسعه به پایان رسیده است و تنها چند هفته تا انتشار یکی از بزرگ‌ترین بازی‌ها تاریخ فاصله‌داریم. God of War مراحل پایانی خود را طی کرده است و اگر مشکلی پیش نیاید بالاخره می‌توانیم آن را تجربه کنیم.

God of War Gold

جدیدترین نسخه God of War پیرامون اتفاقات شخصیت اصلی بازی کریتوس و پسرش آرتئوس است که شما باید آن‌ها را تا رسیدن به کوهستان‌های افسانه‌ای Norse همراهی کنید. دوربین بازی نیز به حالت سوم شخص تغییر داده شده است و این کار به‌منظور گسترش گیم پلی و جذابیت بازی بوده است. بازی حالا در ژانر اکشن نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد و دارای المان‌های گرافیکی جدید و فوق‌العاده‌ای نیز هست. گفته می‌شود که این بازی در تاریخ 20 آوریل برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید توییت کارگردان بازی را نیز مشاهده کنید:

God of War حالا کد طلایی دریافت کرده است. از هرکدام از افراد فوق‌العاده‌ای که تمام تلاششان را روی خلق این عنوان به کار بستند، تشکر می‌کنم. هیچ حرف یا ای موجی نمی‌تواند عشق من به تمام شما را نشان دهد. ایستگاه بعدی 20 آوریل!

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.