دانلود بازی The Pale Beyond برای PC
دانلود بازی The Pale Beyond برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Pale Beyond برای PC

پارسی گیم 11 اسفند 1401 بدون دیدگاه
7,021 بازدید

دانلود بازی The Pale Beyond برای کامپیوتر

بدون شک می‌توان بر روی ژانر بقا به عنوان یکی از اصلی‌ترین نماینده‌های صنعت گیم در دو نسل اخیر حساب باز کرد. The Pale Beyond، یک بازی ماجراجویی بقا محور که صفحه‌ای از داستان‌های کاوشگران قطبی اواخر قرن نوزدهم را برداشته و یکی از جذاب‌ترین بازی‌های بقای چند سال اخیر را با این موضوعات خلق کرده است. این بازی در زمینه اتمسفر و دنیای خود بسیار متفاوت‌تر از بازی‌های دیگر است و همچنین یک داستان جذاب را نیز در طی گیم پلی آن دنبال خواهید کرد.

در ابتدا، این بازی یک شبیه‌ساز بقای خالص است که انتظار دارم بدترین اتفاقات در جریان آن بیفتد، زیرا هیچ چیز مثبتی از وارد کردن اجباری دسته‌ای از حیوانات در منظره‌ای جهنمی یخی که به سادگی نمی‌خواهد آنها را میزبانی کند، وجود ندارد. نکته‌ای که The Pale Beyond را بسیار متفاوت‌تر از سایر بازی‌های بقای هم سبک خود کرده، جریان داشتن اتفاقات بازی بر روی یک کشتی است. این محدودیت مکانی باعث شده همه چیز بسیار خطرناک‌تر و واقعی‌تر از یک بازی سندباکس به نظر برسد.

در زمینه گرافیکی، سبک هنری و جلوه‌های بصری The Pale Beyond یکی از زیباترین چیزهایی است که قرار است در سال جاری در صنعت گیم مشاهده کنید. استایل انیمیشنی و موضوعات تاریک و تیره‌ای که با آن برخورد خواهید کرد، بدون شک شما را در اتمسفر خالص بقای بازی غرق می‌کنند. سیستم‌ها و مکانیک‌های پیشرفته بقا شما را وادار می‌کند تا تک‌تک تصمیم‌هایتان را مرور کرده و سپس به انجام فعالیت بپردازید. The Pale Beyond بدون شک بهترین بازی بقا در چند سال اخیر خواهد بود.

بازی The Pale Beyond عنوانی در سبک بقا و ماجراجویی است. اتفاقات بازی در یک کشتی باربری در محیطی سرد و یخ‌بندان جریان دارد. شما باید حیوانات را به محیطی تازه که به آن عادت ندارند ببرید و اتفاقات مرموزی نیز بین کاپیتان کشتی و خدمه آن در حال رخ دادن است. پس اگر یک بازی بقای استاندارد می‌خواهید، The Pale Beyond برای شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Valheim و Don’t Starve Together را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Pale Beyond برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 1.2GHz processor (Intel Core i5 and up)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX10, DX11, DX12 capable.
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Five years ago, The Viscount and its crew set sail through The Pale Passage in search of absolute magnetic South. The ship and its crew were tragically lost to the ice, never to be seen again. Her sister ship, The Temperance shall follow in her path, hoping to find answers where The Viscount failed. A polar exploration game set in an unforgiving frozen wasteland where you embark on a treacherous voyage across the ice and through the Pale Beyond. It’s a stunning yet harsh landscape that can change at any moment.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.