دانلود بازی Entropy Zero برای PC
دانلود بازی Entropy Zero برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Entropy Zero برای PC

پارسی گیم 3 مهر 1401 1 دیدگاه
3,276 بازدید

دانلود بازی Entropy Zero برای کامپیوتر

بازی Half-Life 2 شاید یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های دوران باشد که به‌صورت انحصاری برای پلتفرم PC منتشر شد. این بازی اول‌شخص شوتر، در کنار گیم پلی مهیج و اکشن و روایت داستانی بسیار سرگرم‌کننده، استاندارد جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کرد و تا به امروز طرفدارانش تقاضای ساخت شماره سومش را دارند. بازی Entropy Zero از استودیو Breadman یک ماد ساخته شده توسط طرفداران این بازی است که شما را وارد دنیای این بازی جذاب کرده با این تفاوت که به جای شخصیت منفی داستان ماجرا را دنبال خواهید کرد.

داستان بازی در محلی به اسم Abandoned City 10 جریان دارد و شما نقش کاراکتر Metrocop را خواهید داشت که آخرین بازمانده این منطقه است. ماجراهای بازی 11 ماه قبل از ورود دکتر Gordon به دنیای Half-Life جریان داشته و بخش تاریکی از رژیم شرور را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. در کنار سرمای طاقت‌فرسا، باید با موجودات شرور و هیولاها و شورشی‌های مختلف نیز مبارزه کنید و مقر اصلی رژیم Combine را که Pillar نام دارد باز پس بگیرید.

بازی دارای 4 مرحله بوده که با همان سبک شوتر اول‌شخص Half-Life 2 طراحی شده است. این بازی که در واقع یک ماد ساخته شده توسط موتور اصلی بازی Half-Life بوده، بیشتر تمرکزش را بر قسمت داستانی متفاوتش گذاشته و بخش شوتر و اکشنش مانند بازی اصلی است. مبارزه با موجودات جهش‌یافته، پیشروی در مراحل خطی و گوش کردن به دیالوگ‌ها که روایت داستانی را شرح می‌دهند تجربه شما را از بازی لذت‌بخش‌تر کرده و بار دیگر دنیای پیچیده و حیرت‌انگیز سری Half-Life را برای شما زنده خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Doom Eternal و Half-Life 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Entropy Zero برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (32/64-bit)/Windows 7 (32/64-bit)/Vista/XP
Processor: 1.7 GHz Processor
Memory: 512 MB RAM
Graphics: DirectX® 8.1 level Graphics Card (Requires support for SSE)
Storage: 600 MB available space
Additional Notes: Requires Source SDK 2013 (Beta)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (32/64-bit)/Windows 7 (32/64-bit)/Vista/XP
Processor: Pentium 4 processor (3.0GHz, or better)
Memory: 1 GB RAM MB RAM
Graphics: DirectX® 9 level Graphics Card
DirectX: Version 9.0
Storage: 600 MB available space
Additional Notes: Requires Source SDK 2013 (Beta)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Be the bad guy in this modification for Half-Life 2 : Episode 2 and step into the boots of a stranded Metrocop, left for dead in the abandoned City 10.
Experience a time before the fall of City 17 – 11 months before the deployment of Gordon Freeman. Bring the brutality and chaos of the Combine regime to the hidden rebel sanctuary of City 10. Endure the bitter cold as you fight your way through rebel shanties, infested tunnels and subway systems. Survive the Combine plague, and reclaim the Combine stronghold known as ‘Pillar 10’.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    MMD

    مهمان

    واقعا دمتون گرم همه جا دنبال این بازی میگشتم پیداش نکردم بهترین سایت❤❤

    پاسخ دهید