دانلود بازی Pocky and Rocky Reshrined برای PC
دانلود بازی Pocky and Rocky Reshrined برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pocky and Rocky Reshrined برای PC

پارسی گیم 9 اسفند 1401 1 دیدگاه
1,460 بازدید

دانلود بازی Pocky and Rocky Reshrined برای کامپیوتر

اخیراً موج تازه‌ای از علاقه‌مندان به تجربه بازی‌های قدیمی در سراسر دنیا به راه افتاده و به همین منظور شاهد بازسازی بسیاری از آثار کلاسیک هستیم که در غیر این صورت مخاطبان زیادی نداشتند. اگرچه بازی Pocky and Rocky مدت زیادی است که در ژاپن منتشر شده است، خوب است که شاهد انتشار رسمی Pocky and Rocky Reshrined در سراسر جهان باشیم. این عنوان در سبک تیراندازی ساید اسکرولر با زاویه دوربین از بالا به پایین جریان داشته و از حس و حالی قدیمی و زیبا برخوردار است.

این فرنچایز ممکن است؛ مانند سایر IPهای دوران خود از موفقیت زیادی برخوردار نبوده باشد، اما این سری همیشه بازی‌های بسیار تحسین شده‌ای بودند و بازی روبروی شما نیز بازسازی محبوب‌ترین نسخه SNES است. با ترکیب گیم‌پلی تیراندازی قدیمی با یک گرافیک مدرن فوق‌العاده، یکی از جذاب‌ترین بازگشت‌های چند سال اخیر را در صنعت گیم شاهد هستیم. در جریان گیم پلی، صفحه نمایش می‌تواند به صورت افقی یا عمودی تکان خورده و شخصیت‌ها توسط بازیکن می‌توانند در هشت جهت حرکت کنند.

این بازی دارای شش مرحله است و به بازیکنان خود اجازه می‌دهد تا پس از اتمام آن‌ها، به طور نامحدود ادامه دهند. در حالت تک نفره، بازیکن می‌تواند به‌عنوان Pocky یا Rocky بازی کند. در حالت همکاری دو نفره، هر دو شخصیت به طور هم‌زمان روی صفحه هستند. جلوه‌های بصری فوق‌العاده Pocky and Rocky Reshrined بدون شک یکی از زیباترین چیزهایی است که در چند سال اخیر مشاهده خواهید کرد. اگر به تجربه بازی‌های قدیمی و اکشن کلاسیک علاقه دارید، این عنوان را از دست ندهید.

بازی Pocky and Rocky Reshrined عنوانی در سبک اکشن و شوتر کلاسیک است. این بازی درون فرنچایزی قدیمی قرار دارد که برای سال‌ها در ژاپن حضور داشته است. خوشبختانه حالا می‌توانیم جدیدترین نسخه آن را در بازار غربی نیز مشاهده کنیم. اگر بازی‌های کلاسیک اکشن برایتان جذابیت دارد، همین حالا Pocky and Rocky Reshrined را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های 8Bit Adventures 2 و Pixel Cup Soccer Ultimate Edition را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Pocky and Rocky Reshrined برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10 x64
Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The original shrine maiden shooting ”Pocky & Rocky”(TAITO) series newest game! A completely new sequel to the SNES game “Pocky & Rocky” ! NatsumeAtari’s special team “TENGO PROJECT” , formed by the original developers of “Pocky & Rocky”
have been working with the newest hardware to bring back the cute and classic shooting game! With the 16bit style left untouched plus graphics, sound and fun all powered up! The adventures of Pocky & Rocky begin anew now!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    عالییییییی

    پاسخ دهید