دانلود بازی Hellcard برای PC
دانلود بازی Hellcard برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hellcard برای PC

پارسی گیم 6 اسفند 1401 بدون دیدگاه
3,499 بازدید

دانلود بازی Hellcard برای کامپیوتر

به واسطه گسترده شدن بازی‌های کارتی، شاهد این هستیم که این زیرمجموعه بازی‌های استراتژیک در حال تبدیل شدن به مهم‌ترین ژانر صنعت گیم است. بازی Hellcard عنوانی در سبک مولتی پلیر روگ لایک بوده که بر روی مبارزات کارتی تمرکز دارد. گروه‌های حداکثر 3 بازیکن می‌توانند با هم متحد شوند تا در مراحل سیاه چاله قرار بگیرند و در نوبت‌های هم‌زمان با همدیگر برای پیروزی همکاری کنند. در پایان هر سیاه چاله نیز شاهد مبارزه با یک باس نهایی و چالش برانگیز خواهید بود.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم بازی Hellcard، تمرکز روی بخش چند نفره است. بازیکنان می‌توانند با هر ترکیبی از کارت‌ها از دوستان خود دعوت کرده یا از طریق سایر حالت‌های تیم یابی با یکدیگر متحد شوند. دشمنان بر روی بازیکنی که نزدیک‌ترین فرد است تمرکز می‌کنند و متحدان می‌توانند با ارائه کارت‌ها و توانایی‌های ترکیبی به یکدیگر کمک کنند. بازیکنان همچنین گزینه‌ای برای بازی انفرادی با هم‌تیمی‌های هوش مصنوعی را نیز دارند که بخش تمرین کردن در این بازی به حساب می‌آید.

سه کلاس مختلف برای انتخاب شخصیت اصلی با کارت‌های متفاوتی برای هر کلاس درون بازی وجود دارد. سیاه‌چاله‌هایی که بازیکنان در آن به نبرد می‌پردازند، کاملاً تصادفی تولید شده و هیچ دو دستی شبیه به هم نخواهد بود. در زمینه گرافیکی با یکی از زیباترین و خاص‌ترین بازی‌های کارتی درون بازار روبرو هستیم که طراحی‌های بی نظیری را برای کارت‌های خود دارد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کارتی هستید، پس توصیه می‌کنیم که همین حالا دست به کار شده و Hellcard را دانلود کنید.

بازی Hellcard عنوانی در سبک استراتژیک و کارتی است. این بازی با الهام گرفتن از آثار بزرگ هم سبک خود، بخش مولتی پلیر متفاوتی را ارائه می‌کند که در آن سه بازیکن می‌توانند با هم همکاری کرده و به نبرد با دشمنان در دخمه‌ها بپردازند. اگر این سبک از عناوین برایتان جذابیت داشته باشد، بدون شک می‌توانید از تجربه Hellcard نیز لذت کافی را ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Power Chord و Magic The Gathering Arena را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hellcard برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10, 11
Processor: 1.7 GHz Dual Core or Greater
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB DirectX 9.0c compatible graphics card
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hellcard is a cooperative roguelike deckbuilder that can be played in both Singleplayer and Multiplayer modes. The game takes place in the paper dungeons known from Book of Demons, and its main mechanics revolve around deckbuilding and fast-paced tactical card battles. If you are excited about HELLCARD, be sure to wishlist the game on Steam. Otherwise, consider wishlisting anyway – who knows, we might surprise you yet!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.