زمان انتشار Mortal Kombat 12
یحیی رحیمی

وارنر انتشار بازی Mortal Kombat 12 در سال 2023 را تائید کرد

یحیی رحیمی 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
1,267 بازدید

شرکت برادران وارنر در کنفرانس مالی جدید، انتشار بازی Mortal Kombat 12 در ادامه‌ی سال 2023 را تائید کرد. شایعات زیادی از انتشار مورتال کامبت 12 در سال آینده میلادی منتشر شده بود و این اولین بار است که وجود بازی به‌صورت رسمی تائید می‌شود. گزارش مالی از انتشار دو بازی مورتال کامبت و Suicide Squad در پایان سال خبر می‌دهد و وارنر، انتظار زیادی از این دو محصول جدید دارد.

خبر تائید بازی Mortal Kombat 12 توسط یک یوتیوبر به نام Valliant Renegade پخش شد. او به کنفرانس مالی وارنر گوش می‌داد و شاهد معرفی بازی توسط مدیر این شرکت بود. گفتنی است وارنر ابتدا به موفقیت بازی Hogwarts Legacy اشاره کرد و گفته است که دوازده میلیون نسخه از این اثر در طی دو هفته گذشته به فروش رفته است. حدود 900 میلیون دلار درآمد هم از طریق بازی جذب شده است و مدیرعامل کاملاً از عملکرد بازی رضایت دارد.

کنفرانس مالی با صحبت در مورد پروژه‌های بعدی همراه می‌شود و مدیر جلسه می‌گوید:‌ «بازی‌های بیشتری در راه است. اما بازی مورد انتظار مورتال کامبت 12 و همچنین جوخه انتحار را داریم. این بازی‌ها قرار است امسال منتشر شوند و انتظار فروش زیادی از آن‌ها داریم.» استودیو NetherRealm به صحبت‌های مدیران واکنش نشان نداده است و مشخص نیست که معرفی بازی جدید چه زمانی انجام می‌شود. شایعاتی از معرفی این اثر در تابستان و احتمالاً نمایشگاه E3 2023 مطرح شده است.

زمان انتشار Mortal Kombat 12

زمان انتشار Mortal Kombat 12

در مورد تاریخ انتشار Mortal Kombat 12 نیز اطلاعاتی در دسترس نیست. بازی Street Fighter 6 قرار است در ماه ژوئن میلادی منتشر شود و ازآنجایی‌که هر دو بازی دارای طرفداران مشابهی هستند، بعید است که محصول جدید وارنر در نیمه‌ی اول سال 2023 منتشر شود. مورتال کامبت جدید احتمالاً به نیمه‌ی دوم سال میلادی و ماه‌های پایانی سال منتقل می‌شود. احتمال آنکه بازی در تعطیلات پایان سال 2023 در دسترس قرار گیرد وجود دارد. گفتنی است مورتال کامبت 11 در ماه آوریل منتشر شد.

شرکت وارنر امیدوار است که بازی Suicide Squad هم شروع فوق‌العاده‌ای داشته باشد و فروش آن عالی باشد. تریلر گیم پلی جدید بازی نشان داد که این اثر یک شوتر لوتر با المان‌هایی تکراری است که چندان نظر طرفداران استودیو راک‌استدی را جلب نکرد. تعدادی از کاربران توییتر پس از نمایش گیم پلی، بازی را به یک شوتر سریع و همانند Crackdown تشبیه کردند و گفتند که این اثر با استانداردهای استودیو هماهنگ نیست. احتمال آنکه میزان فروش بازی با انتظار شرکت وارنر هماهنگ نباشد بسیار زیاد است. این بازی ابرقهرمانی در تاریخ 26 مه منتشر می‌شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.