بازی Atomic Heart
یحیی رحیمی

آپدیت 67 گیگابایتی Atomic Heart داد بازیکنان را درآورد

یحیی رحیمی 4 اسفند 1401 2 دیدگاه
2,019 بازدید

آپدیت پس از انتشار بازی Atomic Heart در دسترس قرار گرفت و با تعجب همگان روبه‌رو شد. تقریباً باید اندازه‌ی حجم اولیه بازی دانلود کنید تا ادامه‌ی این اثر را پیگیری کنید. حجم 67 گیگابایتی آپدیت با انتقاد اکثریت همراه شد. بسیاری نوشتند که بازی را پریلود یا پیش دانلود کرده‌اند و حال باید دوباره همان اندازه دانلود کنند. چنین حجمی باعث شد تا تعدادی بگویند که از تجربه‌ی بازی صرف‌نظر کرده‌اند.

انتشار بازی اتامیک هارت برای کنسول‌های بازی، احساسات متفاوتی را برانگیخت. بسیاری به دانلود 79 گیگابایت از بازی پرداخته بودند و ماجراجویی را آغاز کردند. این افراد یک روز پس از انتشار با پیام نیاز به آپدیت مواجه شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که حجم آپدیت Atomic Heart حدود 67 گیگابایت که تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد. این حجم عظیم باعث اعتراض بازی‌کنان و افرادی شد که نسخه‌ی اولیه را دانلود کرده بودند.

تنها جستجوی ساده‌ی تالار گفتگو ردیت نشان می‌دهد که بازی‌کنان چه حسی نسبت به دانلود دوباره بازی دارند. یکی از کاربران ردیت در مورد وضعیت ایجادشده نوشت: «اصلاً چرا من این بازی را پریلود کردم؟ 67 گیگابایت حتی برای بهترین اتصال اینترنت هم حجم زیادی حساب می‌شود.» بسیاری با نظر او موافقت کرده‌اند و می‌گویند که هیچ بازی‌ای چنین آپدیت حجیمی منتشر نکرده است.

آپدیت Atomic Heart

حجم آپدیت Atomic Heart

کاربران توییتر هم نظرات مشابهی بیان کرده‌اند. بیشترین حجم آپدیت مربوط به نسخه‌ی ایکس‌باکس است. یکی از کاربران با انتشار تصویری از بازی نوشت: «چرا آپدیت باید 67 گیگابایت باشد، این چه تفاوتی با دانلود دوباره بازی دارد؟» بررسی بازی نشان می‌دهد که دانلود آپدیت Atomic Heart با سریع‌ترین اینترنت موجود حدود 71 دقیقه زمان می‌برد. دانلود این حجم برای گیمرهای ایرانی بدون شک سخت‌تر خواهد بود. به‌خصوص آنکه سرعت دانلود بازی در ایران از سرورهای ایکس‌باکس تعریفی ندارد.

ازآنجایی‌که اتامیک هارت از طریق سرویس گیم پس منتشر شده است، ده‌ها هزار نفر به دانلود آن پرداخته‌اند و حال باید 67 گیگابایت هم دانلود کنند. احتمال انتشار آپدیت‌های بیشتر وجود دارد و مشخص نیست که حجم آن‌ها چه اندازه خواهد بود. به نظر می‌رسد که سازنده، تبحر کافی در مورد ساخت آپدیت و رفع مشکلات نداشته باشد. برای نمونه آپدیت اول God of War Ragnarok کمتر از یک گیگابایت حجم داشت و حدود 150 باگ را برطرف کرد. آپدیت روز اول Red Dead Redemption 2 با آن حجم از جزئیات حدود سه گیگابایت بود. به‌هرحال اگر می‌خواهید Atomic Heart را بازی کنید، چند روزی منتظر بمانید تا حجم دانلود آن نهایی شود. در خبر دیگری، دولت اوکراین درخواست ممنوعیت فروش Atomic Heart را دارد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    سلام
    من امروز نسخه dodi که تو سایت هست را دانلود کردم الان همین را نصب کنم یا صبر کنم تا چند روز دیگه از لحاظ حجم هم مشکلی نیست چون امروز صبح با اینترنت همراه اول از سایت شما تا 11.7 مگ هم دانلود کردم

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به مسعود

      نویسنده

      سلام دوست عزیز
      نسخه‌ی کرک شده مربوط به قبل انتشار بازیه. نسخه‌ی اصلی دارای دنوو هست و مدتی طول خواهد کشید تا کرک بشه. نصب کنید و اگر بازی مشکلی نداشتید، ادامه بدید.