بازی Call of Duty Mobile
بخش تبلیغات

بهترین اسلحه‌ها در کالاف دیوتی موبایل

بخش تبلیغات 29 بهمن 1401 8 دیدگاه
7,913 بازدید

بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بازی‌های موبایلی پرطرفدار است که در سال 2019 به وجود آمد. این بازی به دلیل جذابیت بالایی که دارد، توانسته است در بین جوانان و نوجوان جایگاه ویژه‌ای داشته باشد. اسلحه در کالاف دیوتی موبایل از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل افرادی که عاشق این بازی هستند، برای برنده‌شدن و ردکردن مراحل آن باید از اسلحه‌های متنوع که در این بازی وجود دارند استفاده کنند.

هرکدام از این اسلحه‌ها دارای یک‌سری ویژگی و امکانات هستند، به همین دلیل گیمرها باید با عملکرد و ویژگی‌های آن‌ها آشنا باشند تا بتوانند از آن‌ها به‌درستی استفاده کنند. به‌سختی می‌توانیم بگوییم که کدام اسلحه در کالاف دیوتی موبایل از همه بهتر است. باوجوداین برخی از اسلحه‌ها کاربرد بهتر و بیشتری در بازی دارند و بیشتر مورد استفادهٔ گیمرها قرار می‌گیرند.

با توجه به این‌که اسلحه‌ها تأثیر بسیار زیادی بر روی شکست و موفقیت گیمرها در بازی کالاف دیوتی دارند، در ادامهٔ این مقاله قصد داریم بهترین اسلحه در بازی کالاف دیوتی را معرفی کنیم.

کالاف دیوتی موبایل

لیستی از اسلحه‌ها در بازی کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل تعداد زیادی اسلحه وجود دارد که هرکدام از آن‌ها دارای عملکرد متفاوتی هستند، به همین دلیل شناخت اسلحه‌های این بازی و ویژگی‌های آن‌ها به گیمرها کمک می‌کند تا در موقعیت‌های مختلف، بهترین اسلحه را انتخاب کنند. استفاده از اسلحه‌های اشتباهی در موقعیت‌های مختلف بازی باعث شکست گیمرها در بازی می‌شود. افراد علاقه‌مند به این بازی برای عملکرد بهتر، خوب است که با انواع اسلحه در کالاف دیوتی موبایل آشنا شوند. در ادامه لیستی از اسلحه‌های این بازی را معرفی می‌کنیم.

انواع اسلحه از نوع مسلسل در بازی کالاف دیوتی

در بازی کالاف دیوتی تعدادی اسلحه وجود دارد که در دستهٔ مسلسل‌ها قرار دارند. این نوع اسلحه‌های دارای یک‌سری ویژگی مشترک هستند، ولی عملکرد آن‌ها کاملاً متفاوت است، به همین دلیل گیمرها با شناخت انواع مسلسل و اسلحه در کالاف دیوتی موبایل می‌توانند عملکرد بهتری در بازی داشته باشند. انواع مسلسل در بازی کلاف دیوتی موبایل عبارت‌اند از:

اسلحهٔ AK47

تفنگ AK47 یکی از بهترین نوع مسلسل‌های بازی کالاف دیوتی است که عملکرد و ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. به کمک این تفنگ، گیمرها می‌توانند خسارت‌های بسیار زیادی به دشمنان وارد کنند. استفاده از این مسلسل در موقعیت مناسب می‌تواند احتمال موفقیت در بازی را افزایش دهد.

اسلحهٔ AKS-74U

یکی دیگر از تفنگ‌های خانوادهٔ مسلسل‌ها، AKS-74U بوده که بسیار کشنده است. این تفنگ دو حالت اسپری و آتش بالا دارد و با کمک همین دو حالت گیمرها می‌توانند در مواقع حساس، به دشمنان خسارت‌های زیادی وارد کنند. با توجه به ویژگی‌های خوبی که این تفنگ دارد، آن را در دستهٔ بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل قرار می‌دهند.

BK57 اسلحه

این اسلحه یکی از مسلسل‌های سبک است که برای استفادهٔ افراد تازه‌کار بسیار مناسب بوده و کنترل آن کار دشواری نیست. قدرت تخریب این مسلسل از سایر مسلسل‌ها کمتر است، ولی قدرت آتش بالایی دارد. به دلیل کنترل آسان این اسلحه، می‌توانیم آن را در دستهٔ بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل قرار دهیم.

اسلحه‌ٔ QQ9

QQ9یک اسلحه سبک از نوع مسلسل است که قدرت نشانه‌گیری بسیار دقیقی دارد. افرادی که علاقه‌مند به استفاده از اسلحه‌های سبک هستند، می‌توانند این تفنگ را انتخاب کنند. خوبی این تفنگ به این است که نرخ آتش بالا و سرعت نسبتاً زیادی دارد.

اسلحهٔ ASM10

این اسلحه دارای گلوله‌های درشتی است و به همین دلیل صدمات زیادی به دشمنان وارد می‌کند. باوجوداین نرخ آتش این تفنگ بسیار بالا نیست، ولی به دلیل تخریب زیادی که ایجاد می‌کند، بسیار مورداستفادهٔ گیمرها قرار می‌گیرد.

بهترین اسلحه‌ها در کالاف دیوتی موبایل

بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل از نوع شاتگان

دسته‌ای دیگر از اسلحه‌های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل از نوع شاتگان هستند. گیمرهایی که به‌طور حرفه‌ای بازی کالاف دیوتی را دنبال می‌کنند، از این تفنگ‌ها بسیار استفاده می‌کنند. شاتگان‌ها اسلحه‌های محبوبی هستند که کارایی و عملکرد بسیار خوبی در بازی کالاف دیوتی دارند. یکی از بهترین اسلحه‌های نوع شاتگان، اسلحهٔ Striker است. این تفنگ نیمه‌اتوماتیک است و به گیمرها این اجازه را می‌دهد که به‌صورت رگباری تیراندازی کنند، به همین دلیل استفاده از این تفنگ در موقعیت‌های حساس بسیار کاربردی است. با توجه به قابلیت رگبار این تفنگ، گیمرها می‌توانند تخریب‌های زیادی را با آن به‌وجود آورند.

بهترین اسلحه در کالاف دیوتی موبایل از نوع اسنایپر

در بازی‌های شوتینگ معمولاً اسلحه‌های اسنایپر از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. در کالاف دیوتی موبایل نیز اسلحه‌های زیادی وجود دارد که در دستهٔ اسنایپر قرار می‌گیرند. M21 EBR جزو بهترین تفنگ‌های اسنایپر است که توسط گیمرها بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. کنترل و استفاده از این تفنگ بسیار آسان و راحت است، به همین دلیل سرعت گیمرها را بسیار بالا می‌برد. این اسلحه نیز به‌صورت نیمه‌اتوماتیک است و می‌توان از آن به‌صورت رگباری نیز استفاده کرد.

DR-H چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر به‌دنبال یک اسلحه در کالاف دیوتی موبایل هستید که نرخ آتش سهمگینی داشته باشد، می‌توانید این ویژگی را در DR-H پیدا کنید. این اسلحه قدرت کشندگی فوق‌العاده بالایی دارد، باوجوداین به‌دلیل این‌که کنترل آن کار آسانی نیست، بیشتر توسط افراد حرفه‌ای در این بازی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

گیمرها بهتر است کدام یک از تفنگ‌های کالاف دیوتی را انتخاب کنند؟

انتخاب یک تفنگ مناسب با کارایی عالی یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها در بازی کالاف دیوتی است، زیرا هرکدام از تفنگ‌های این بازی دارای ویژگی و کارایی خاصی هستند. در هر موقعیت از بازی، باید گیمر بهترین اسلحه را انتخاب کند تا بتواند احتمال موفقیت خود را افزایش دهد. برای این منظور بهتر است که گیمرها با کارایی و ویژگی همهٔ تفنگ‌ها به‌خوبی آشنا شوند.

بهترین اسلحه‌ها در کالاف دیوتی موبایل

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که انتخاب اسلحه در کالاف دیوتی موبایل تأثیر بسیار زیادی بر شکست یا برد گیمرهای این بازی دارد، به همین دلیل افراد علاقه‌مند به این بازی، باید با ویژگی‌ها و کارایی همهٔ اسلحه‌های این بازی آشنا شوند تا بتوانند در هر موقعیت، بهترین اسلحه را انتخاب کنند. اسلحه‌هایی که در بازی کالاف دیوتی وجود دارند، هرکدام دارای یک‌سری ویژگی و کارایی خاصی هستند، به همین دلیل از هرکدام از آن‌ها در موقعیت خاصی استفاده می‌شود.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    آروید

    مهمان

    هر کس این متن رو نوشته
    مشخصه پلیر قوی نیس، وگرنه می‌دونه قدرت هر اسلحه تو فصل های مختلف عوض میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Shayan

    مهمان

    سلام، میتونین روش خرید سیپی رو بهم بگید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Tony Montana

    مهمان

    آخه کدوم پرو پلیری با گان هایی که گفته شد بازی میکنه؟؟
    حرف از دمج زیاد زدی ولی اصلن oden رو نگفتی
    تو شات گان ها krm رو نگفتی
    اس ام جی ها mac10 رو نگفتی
    چه نقد و بررسی افتضاحی !?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mamad.snow

    مهمان

    اسحله تو ازالت فقط m13
    تو اس ام‌ جی پی پی ۱۹ بیزون
    تو سنایپ برای سرعت svd و DLQ33
    برای قدرت سنایپر اول recyte amr و ZRG20mm
    تو ال ام جی RPDو PKM و جدیدا دینگو
    تو شات گات HSG همچین چیزیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    شبنم

    مهمان

    تورو خدا اپدیت کنین مطابو … اخه bk57 ؟
    دقیقا هر سیزن ، یه سری گان نرف میشن یه سری دیگه باف میشن
    اتچمنت گان ها هم هر سیزن باید تغییرش بدی تا خوب باشه .
    بعد شما مطلب ۳ سال پیشو بدون تغییر نگه داشتین ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مسعود

    مهمان

    من که کلا تو بازیها عاشق اسلحه های سنگین هستم سری LMG تو کال اف موبایل هم همیشه یا RPD دارم یا هولگر

    پاسخ دهید
    • Avatar

      کیارش در پاسخ به مسعود

      مهمان

      مک 10 یا فنک یا شاخ همشون شاتگا HS رو یبار امتحان کن

    • Avatar

      کسری در پاسخ به مسعود

      مهمان

      پس داش از نظر گیمر ها نوبی