دانلود بازی Robotry برای PC
دانلود بازی Robotry برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Robotry برای PC

پارسی گیم 14 دی 1401 بدون دیدگاه
2,017 بازدید

دانلود بازی Robotry برای کامپیوتر

یکی از سبک‌هایی که در عین سادگی، بسیار سرگرم‌کننده و پرطرفدار است، بازی‌های پلتفرمر هستند که امروزه شاهد طیف گسترده‌ای از آن‌ها در میان بازی‌های ویدیویی هستیم. سبک پلتفرمر می‌تواند هم به صورت سه‌بعدی و هم دوبعدی طراحی شود و تقریباً مکانیک‌های گیم پلی مشابهی ارائه دهد. بازی Robotry از استودیو Lockpickle عنوانی جدید و جذاب در همین سبک بوده که با گیم پلی هیجان‌انگیز و گرافیک رنگارنگ می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

گیم پلی بازی بر مبنای قوانین فیزیک طراحی شده و برای همین بسیار جذاب و منحصر به فرد است. شما باید به صورت مجزا هر کدام از پاهای ربات خود را کنترل کنید و با پریدن، بالارفتن و راه رفتن از سد موانع عبور کنید. کلیدی برای پریدن در بازی وجود نداشته و تمام حرکت‌های شما با پاهای بلند ربات طی خواهد شد که به خوبی با فیزیکی واقع گرایانه طراحی شده است. مراحل بسیار خلاقانه طراحی شده‌اند و در هر کدام چالش جدیدی را پیش پای شما قرار می‌دهند.

از لحاظ طراحی، با یک گرافیک دوبعدی ساده و جذاب و رنگارنگ طرف هستید. این بازی در مورد یک آزمایشگاه و ربات‌های درون آن است که باید یک سری اعمال و فرایند‌ها روی آن‌ها تست شود و شما به عنوان بازیکن باید آن‌ها را کنترل کنید. از جمله موارد جذاب بازی، می‌توان به پشتیبانی از حالت چندنفره اشاره کرد. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این بوده که بازی از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌کند و برای تجربه آن باید حتماً از دسته کنترلر استفاده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Robotry برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 or newer
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1024 MB NVIDIA or AMD graphics card, Intel HD graphics 4000 or better
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or newer

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A physics-based platformer without a jump button. Walk, jump, climb and parkour by directly controlling each leg of a confused baby robot. Go from a glitching toddler to a somersaulting acrobat in the story mode, or share a multi-legged robot with your friends for extra chaos!
Robotry! is played with a gamepad. Each analog stick controls one leg of your robot. The body of the robot balances itself automatically. You can walk by taking alternating steps, or jump by pushing against the ground. Grabbing, throwing, kicking, climbing and cranking are also all built upon direct physics-based control.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.