بازی Hi-Fi Rush
محمد صادق شجاعی

بازی Hi-Fi Rush محصول جدید استودیو سازنده سری The Evil Within معرفی شد

محمد صادق شجاعی 6 بهمن 1401 بدون دیدگاه
328 بازدید

در جریان رویداد Xbox Developer Direct، استودیو Tango Gameworks که به واسطه ساخت سری The Evil Within شناخته می‌شود، از محصول جدید خود تحت عنوان بازی Hi-Fi Rush رونمایی کرد.

شب گذشته رویداد جدید ایکس باکس با نام Developer Direct برگزار و در جریان آن ویدیو‌ها و اطلاعات تازه‌ای از آثار مورد انتظار مایکروسافت از جمله Forza Motorsport و Redfall ارائه شد. با این وجود که حضور این آثار از قبل تایید شده بود، اما ردموندی‌ها یک غافلگیری برای کاربران Xbox داشتند. در جریان رویداد مذکور، بازی جدید استودیو تانگو گیم ورکس، سازنده بازی The Evil Within 2 و بازی Ghostwire: Tokyo معرفی شد.

بازی مذکور که Hi-Fi Rush نام دارد، هم اکنون در دسترس قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تجربه کنند. محصول جدید استودیو Tango Gameworks، یک اثر اکشن ریتمیک است که بر اساس حرکت‌های بازیکنان، لایه‌های بیشتری به موسیقی آن اضافه می‌شود. در مراحل مختلف، تمامی عناصر با موسیقی همگام می‌شود و هر چه ضربات بیشتری وارد کنید، موسیقی بهتری پخش خواهد شد. بازی Hi-Fi Rush تفاوت‌های زیادی با آثار قبلی تانگو گیم ورکس و شینجی میکامی، موسس این استودیو و خالق سری Resident Evil، دارد.

در توضیحات رسمی بازی Hi-Fi Rush آمده است: «به عنوان یک ستاره راک به نام چای، باید با گروهی از ربات‌ها مبارزه کنید. برای این منظور می‌توانید از حرکات تقویت‌شده بر اساس آهنگ استفاده کنید. در دنیای Hi-Fi Rush همه چیز از فعل و انفعالات دنیا تا حرکت‌ها با موسیقی همگام‌ شده‌اند.»

بازی Hi-Fi Rush

Hi-Fi Rush از طریق گیم پس منتشر شده است

اگر بازی Hi-Fi Rush توجه شما را جلب کرده و قصد تجربه آن را دارید، لازم نیست که زمانی زیادی صبر کنید. بلکه هم اکنون می‌توانید به بازی مذکور از طریق سرویس گیم پس روی کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس دسترسی داشته باشید.

بازی Ghostwire: Tokyo، اثر پیشین استودیو Tango Gameworks بوده که در سال 2022 روی پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شد. پیش از آن که بتسدا به جمع زیر‌مجموعه‌های مایکروسافت اضافه شود، این شرکت در توافقی با سونی، نسخه کنسولی بازی گوست وایر توکیو را در انحصار پلی استیشن قرار داده بود. حال با به پایان رسیدن انحصار یک ساله، این اثر احتمالا در ماه مارس روی ایکس باکس ارائه خواهد شد. این خبر هنوز به صورت رسمی توسط مایکروسافت تایید نشده است.

نظر شما در مورد بازی Hi-Fi Rush چیست؟ آیا گیم پلی و جلوه‌های بصری این اثر برای شما جذاب هستند؟ آیا موافق تغییر مسیر استودیو Tango Gameworks هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.