کیبورد مکانیکی ارباب حلقه ها
یحیی رحیمی

کیبورد مکانیکی مخصوص طرفداران ارباب حلقه ها معرفی شد

یحیی رحیمی 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
529 بازدید

شرکت Drop، تولیدکننده کیبورد مکانیکی از مدل جدیدی مخصوص طرفداران ارباب حلقه ها رونمایی کرده است. این کیبورد که با نام، Black Speech یا «زبان سیاه» مخصوص موردور شناخته می‌شود، پیرامون سارون یا ارباب تاریکی طراحی شده است. شرکت دراپ در بیانیه مطبوعاتی می‌گوید که کیبورد جدید آن‌ها، آرزوی دیرینه سارون برای متحد کردن تمام دنیا با زبان موردور را به واقعیت تبدیل می‌کند.

کیبورد مکانیکی با رنگ و سیاق «چشم سارون» طراحی شده است. همچنین تمامی کلیدها دارای حروف زبان سیاه هستند و می‌توانید به همان زبانی که جی آر.آر تالکین خلق کرد، تایپ کنید. البته حروف انگلیسی نیز روی کلیدها چاپ شده است و این محصول کاملاً استاندارد است. فونت ویژه زبان سیاه که در کتاب و فیلم ارباب حلقه ها استفاده شده، روی تمامی کلیدها به کار رفته است. این کیبورد ویژگی‌های برجسته دنیای تالکین از جمله چشم سارون و نازگول را به تصویر کشیده است و مهم‌تر از همه، جمله‌ای که روی «حلقه اصلی» حک‌شده است را روی دکمه اسپیس خواهید دید.

کیبورد مکانیکی Lord of the Rings شرکت دراپ با همکاری شرکت میدل‌ارت ساخته شده است. این شرکت کنترل، حق امتیاز و استفاده از آثار تالکین را بر عهده دارد. سخنگوی این شرکت در مورد کیبورد مکانیکی ارباب حلقه ها گفت:‌ «یک کیبورد برای حکومت بر همه». شرکت دراپ قبلاً نیز کیبوردهای مخصوص دنیای ارباب حلقه‌ها را تولید کرده بود و برای نمونه، مدل مخصوصی برای دو درخت ویژه والینور ساخته شده بود و همچنین مدل دیگری هم به شکل دوارف‌ها و دروازه‌ موریا عرضه شد.

کیبورد مکانیکی ارباب حلقه ها

کیبورد مکانیکی ارباب حلقه ها

محصول جدید شرکت دراپ از کلیدهای ویژه Holy Panda X استفاده می‌کند که استفاده از آن‌ها حس بسیار متفاوتی نسبت به دیگر کیبوردهای مکانیکی دارد. محصولات مرتبط با دنیای تالکین و فیلم‌های Lord of the Rings طرفداران بسیار زیادی دارد و شرکت‌های مختلف هرساله به معرفی محصولات برای این طرفداران و مشتریان می‌پردازند. کیبورد جدید دراپ بدون شک جزو بهترین نمونه‌هایی است که یک طرفدار تالکین می‌تواند خریداری کند.

دراپ شروع به پیش‌فروش کیبورد Black Speech کرده است و می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اصلی و پرداخت 150 دلار، این محصول شگفت‌انگیز را از آن خود کنید. تاریخ عرضه کیبورد نیز اواسط آوریل اعلام شده است. مشخص نیست چه تعداد از این محصول در دسترس است، اما پیش‌فروش آن نشان می‌دهد که تنها تعداد محدودی فروخته می‌شوند. در خبر دیگری، سریال حلقه‌های قدرت آمازون برای فصل دوم تمدید شده است و چندین بازی جدید هم از جمله Lord of the Rings: Gollum و Return to Moria در حال ساخت هستند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.