سری Dead Space (دد اسپیس)
علیرضا نظری

استودیو Motive خواهان ساخت آثار بیشتری از سری Dead Space است

علیرضا نظری 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
297 بازدید

 بازی Dead Space Remake از زمان عرضه در اواخر ماه گذشته به طور گسترده مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفته و در حال حاضر سوالاتی در مورد آینده این فرنچایز مطرح شده است. استودیو Motive ضمن اشاره به نسخه ریمیک بازی Dead Space 2 تایید کرده است که قصد دارد به کار روی این سری ادامه دهد و ایده‌هایی برای آینده آن در نظر دارد.

در حالی که استودیو موتیو دارای تیمی است که در حال حاضر مشغول ساخت یک بازی بر اساس Iron Man هستند، تیم توسعه دهنده Dead Space پس از پایان پروژه خود به تعطیلات رفته‌اند. اما در این میان، استودیو مذکور همچنان علاقه‌مند به این فرنچایز است و می‌خواهد روی آن کار کند. توسعه‌دهنده بخش بازسازی این اثر می‌گوید: «گروه اصلی ما به این فرنچایز علاقه‌مند است و باید در مورد گام بعدی مناسب برای آن صحبت کنیم.»

استودیو موتیو همچنین در ادامه یادآور شد: «ما علاوه در داخل استودیو، به صورت عمومی نیز گفته‌ایم که علاقه‌مندیم به کار خود در روی سری Dead Space ادامه دهیم. گروه اصلی ما نسبت به این سری پرشور است و اینکه باید در مورد قدم بعدی مناسب برای توسعه بازی صحبت کنیم. فاکتورهای متعددی وجود دارد که باید در سطح استودیو و شرکت در نظر گرفته شود، اما ابتدا، تیم قبل از تصمیم گیری در مورد آینده، تعطیلات شایسته‌ای را در پیش خواهد گرفت. ما یک تیم شگفت‌انگیز در موتیو داریم که توسعه بازی آیرون من را شروع کرده‌اند و می‌توانید مطمئن باشید که ساخت این اثر به تیم مناسبی سپرده شده است.»

سری Dead Space (دد اسپیس)

ساخت آثار بیشتری از بازی Dead Space

لازم به ذکر است، استودیو Motive در پاسخ‌های جداگانه به سوالات دیگر نیز تایید کرده است که در حال حاضر برنامه‌ای برای اضافه کردن سطح‌های دشواری جدید به بازی ندارد. همچنین، از سوی دیگر، این شرکت می‌گوید که در حال بررسی ایده اضافه کردن یک بسته الحاقی مرتبط با بخش‌های شخصی سازی و لباس است؛ اما هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نشده است.

از طرفی، شاید Dead Space 3 نیز بتواند ریمیک شود و به شرکت EA و استودیو Motive این فرصت را بدهد تا داستان آیزاک کلارک را تکمیل کنند و در عین حال برخی از مشکلاتی را که در نسخه اصلی وجود داشت، برطرف کنند. بازی Dead Space Remake هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.