دانلود بازی Mahokenshi برای PC
دانلود بازی Mahokenshi برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Mahokenshi برای PC

پارسی گیم 15 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,912 بازدید

دانلود بازی Mahokenshi برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی در طی چند سال اخیر دارای محبوبیت فراوانی شده که محصول این موضوع، ساخته شده ده‌ها بازی جذاب و سرگرم کننده حول محور کارت بازی است. یکی از محبوب‌ترین و انقلابی‌ترین بازی‌های این سبک نیز Slay the Spire بود. حال شاهد عرضه Mahokenshi هستیم که می‌توان آن را همانند بازی نام برده، ولی این بار با سامورایی‌های جادوگر معرفی کرد. شما ابتدا با دستی از کارت‌های ضعیف بازی را آغاز کرده و به‌مرورزمان می‌توانید قدرت و توانایی‌های زیادی کسب کنید.

Mahokenshiها جنگجویان عرفانی هستند که با ارواح الهی برای کسب قدرت معامله کرده‌اند و چهار شخصیت برای انتخاب و بازی کردن وجود داشته که هر کدام دست کارت مخصوص به خود را دارند. با تکمیل هر مرحله، به شما این شانس داده می‌شود که کارت‌های جدید اضافه کنید و آن‌هایی که قدیمی و ضعیف هستند را بیرون بیاورید. با دقت و چیدن استراتژی‌های مناسب، می‌توانید آن لبه‌های ناهموار را صاف کنید تا زمانی که کارت‌هایی که در دست دارید، شکست‌ناپذیر و خارق‌العاده برای نبرد باشند.

تفاوت بازی Mahokenshi با سایر بازی‌های کارتی که در بازار وجود دارد، در این است که این بازی شما را مجبور می‌کند که در آغاز هر مأموریت جدید، دستی تازه بسازید و کارت‌هایی که در مأموریت قبلی داشتید، بی استفاده می‌شوند. این موضوع بازیکنان را وادار می‌کند که استراتژی ای تازه‌ای خلق کرده و شیوه نبرد خود را تغییر دهند. پس اگر شما نیز به تجربه و درگیر شدن در بازی‌های کارتی و چیدن دست‌های مختلف علاقه دارید، توصیه می‌کنیم همین حالا بازی زیبا و جذاب Mahokenshi را دانلود کنید.

بازی Mahokenshi عنوانی در سبک استراتژی و کارت بازی است. این بازی همانند دیگر آثار هم شکل خود در بازار، بر روی چیدن دست‌های مختلف از کارت‌های قدرتمند تمرکز داشته که در میدان نبرد پیاده شده و به نبرد با کارت‌های حریف می‌پردازند. اگر به سمت این مدل بازی‌های سرگرم کننده کشیده می‌شوید، پس Mahokenshi گزینه جذاب و قدرتمندی است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Slay the Spire و Vault of the Void را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Mahokenshi برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher
Processor: 1st gen Intel i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 series or AMD equivalent graphics card
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 or higher
Processor: 2nd gen Intel i7 or Ryzen equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia RTX 2080 or AMD equivalent graphics card
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Wielding both blade and magic, it is your duty to protect the floating Celestial Islands from powerful opponents who seek to corrupt them. Challenge your fate and build your card deck to defeat foes and complete missions. Evolve your character with every playthrough, and become the Mahokenshi the world needs.
Where will you start your journey? Will you hail from the sturdy House of Sapphire? The cunning House of Topaz? The fierce House of Ruby? Or the secretive House of Jade? Each house draws its strength from a different elemental spirit and allows you to create different playstyles.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.