دانلود بازی Vault of the Void برای PC
دانلود بازی Vault of the Void برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Vault of the Void برای PC

پارسی گیم 24 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,173 بازدید

دانلود بازی Vault of the Void برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی همواره طرفداران خاص و متفاوت خودشان را داشته‌اند. این دسته از بازی‌ها با استفاده از یک مکانیک ساده گیم پلی که همان استفاده و تلفیق ویژگی‌های کارت‌ها است، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و اعتیادآور باشند. تا به امروز کارت بازی‌های زیادی در صنعت بازی‌های ویدیویی منتشر شده که هر کدام با ویژگی‌های منحصر به فردی سعی در جذب مخاطبان این سبک دارند. بازی Vault of the Void از استودیو Spider Nest Games عنوانی جدید در همین سبک بوده که می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم نگه دارد.

در این بازی مانند تمامی بازی‌های جذاب کارتی دیگر، با طیف گسترده‌ای از انواع کارت‌ها رو به رو هستید که قابلیت‌های ویژه‌ای دارند و به کمک آن‌ها وارد میدان نبرد می‌شوید. تلفیق این قابلیت‌ها با یکدیگر از جمله کارهایی است که برای پیشروی در بازی باید به آن توجه کنید. در بازی بیش از 440 کارت مختلف و منحصر به فرد وجود دارد که می‌توانید پیدا کنید. همچنین چهار کلاس مختلف با قابلیت‌های منحصر به فرد در بازی وجود داشته که به تنوع گیم پلی کمک شایانی کرده‌اند.

قابلیت‌های کلاسی که انتخاب می‌کنید لایه جدیدی به گیم پلی کارتی اضافه کرده است. در بازی آیتم‌هایی به اسم Void Stone وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید کارت‌های خود را ارتقا داده و قابلیت‌های تازه‌ای به آن‌ها اضافه می‌کند. مبارزات در میدان نبرد به شکلی سریع و اکشن شکل گرفته و سرعت این کارت بازی نسبت به سایر عناوین، بالاتر است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hearthstone و Slay the Spire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Vault of the Void برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8/8.1, 10
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128mb Video Memory
DirectX: Version 9.0

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Vault of the Void is built on the idea of providing a low RNG experience, throwing as much control into the players hands as possible. Card Rewards are public knowledge, and you can preview which enemies you’ll be fighting before an encounter, with a chance to tailor your deck to suit! No Events are random, you know exactly where you’re stepping with each path taken.
You’ll build your deck as you go, a CCG experience where you can always modify your deck. Swapping in and out cards before certain encounters will always help improve your odds and allows you to adapt to monster strategies.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.