بازی Marvel’s Wolverine
یحیی رحیمی

زمان انتشار و جزئیات گیم پلی Marvel’s Wolverine فاش شد

یحیی رحیمی 14 بهمن 1401 بدون دیدگاه
375 بازدید

بازی Marvel’s Wolverine از جمله مهم‌ترین ساخته‌های جدید پلی‌استیشن است که از زمان معرفی تابه‌حال در خفا قرار داشته و اطلاعاتی از آن در دست نیست. جف گراب، خبرنگار سرشناس ویدیوگیم در تازه‌ترین استریم شخصی‌اش به زمان انتشار و همچنین جزئیات گیم پلی Marvel’s Wolverine پرداخت و می‌گوید که این بازی برعکس انتظارها تماماً جهان‌باز نیست و از آن به‌عنوان یک اثر نیمه جهان‌باز یاد کرد.

گراب می‌گوید که استودیو اینسامنیاک گیمز به دنبال ارائه بازی جدید با محتوای مخصوص بزرگ‌سال و رده‌بندی سنی هجده سال به بالا است. بسیاری از طرفداران آرزوی چنین بازی و رده‌بندی سنی را دارند، اما استودیو همچنان به بازی‌های مخصوص نوجوانان چسبیده است و برای نمونه بازی Marvel’s Spider-Man هم اثری است که با هدف جذب نوجوانان منتشر شد. خشونت ولورین و داستان متفاوت آن باعث شده تا چند فیلم رده‌بندی بزرگ‌سال را دریافت کند، اما اکثر رده‌بندی سنی سیزده سال را دریافت کرده است.

گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine

گیم پلی Marvel’s Wolverine

گراب در مورد گیم پلی Marvel’s Wolverine گفت: «جزئیاتی وجود دارد که از فردی آشنا با استودیو شنیده‌ام. آن‌ها به دنبال رده‌بندی سنی بزرگ‌سال هستند که فکر می‌کنم تصمیم درستی برای ولورین باشد. فکر می‌کنم که بازی ولورین مخصوص بزرگ‌سال هم جواب بدهد و این رده‌بندی سنی برای بازی‌های ابرقهرمانی هم جواب می‌دهد.» وی در ادامه گفت که بازی در دنیای مخصوص به خودش جریان دارد و ارتباطی به فیلم‌های فاکس ندارد و همچنین جهان‌باز نخواهد بود.

Jeff Grubbآن‌ها از هرگونه ارتباطی با فیلم‌های Fox دوری خواهند کرد و این بازی کاملاً مستقل خواهد بود. سعی کرده‌ام که از فضای بازی سر دربیاورم و شنیده‌ام که داستان قبل از پیوستن او به X-Men آغاز می‌شود، اما اطمینان کامل هم ندارم. مسئله تعجب‌آور برای من آن است که دو تاریخ انتشار متفاوت شنیده‌ام. یکی از آن‌ها پاییز 2024 بوده که فوق‌العاده خواهد بود و همچنین صحبت‌هایی در مورد 2025 شنیده‌ام و اگر این تاریخ هم اعلام شد، تعجب‌زده نشوید.

 

این بازی همچنین کاملاً جهان‌باز نخواهد بود. بله اسپایدرمن این‌طور بود. باید گفت که اسپایدرمن یک جهان کاملاً متفاوت نسبت به ولورین دارد. آنچه آن‌ها در آخر ارائه می‌کنند، شامل محدوده‌های آزاد از یک دنیای بزرگ خواهد بود. چیزی شبیه بازی‌های بزرگ و مدرن سونی.

منظور جف گراب یک دنیای نیمه جهان باز است که بازی‌کننده می‌توانند در محدوده‌ای به جستجو بپردازد و نمی‌تواند به تمام بخش‌ها دسترسی پیدا کند. واضح است که صحبت‌های جف گراب در حد یک شایعه است و هیچ‌کدام از این صحبت‌ها تائید نشده‌اند. گراب همچنین منبع مطمئنی است و اطلاعات اشتباه فاش نمی‌کند. در نهایت انتشار بازی Marvel’s Wolverine با رده‌بندی سنی بزرگ‌سال همانند God of War می‌تواند طرفداران را هیجان‌زده کند. منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد مارول ولورین برای PS5 باشید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.