دانلود بازی Idle Champions of the Forgotten Realms برای PC
دانلود بازی Idle Champions of the Forgotten Realms برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Idle Champions of the Forgotten Realms برای PC

پارسی گیم 6 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,093 بازدید

دانلود بازی Idle Champions of the Forgotten Realms برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Idle Champions of the Forgotten Realms

Idle Champions of the Forgotten Realms یک بازی بر اساس دنیای عظیم Dungeons and Dragons بوده که به دست Codename Entertainment ساخته شده است. در جریان گیم پلی این بازی، بازیکنان با گروهی از قهرمانان افسانه‌ای گروهی را تشکیل می‌دهند و آن‌ها را به ماجراجویی‌های حماسی در محبوب‌ترین محیط کمپین D&D می‌فرستند. این بازی در ژانر Idle خلق شده که به معنی کلیک کردن بر روی گزینه‌های مختلف بر روی صفحه نمایش، جهت پیش بردن داستان و مأموریت‌ها است.

بازیکن با کلیک بر روی امواجی از دشمنان یا مدیریت تشکیلات قهرمانان منحصر به فرد با توانایی‌های مختلف بازی را پیش می‌برد. هر دشمن پولی را ارائه می‌کند که می‌تواند برای باز کردن قفل قهرمانان جدید یا ارتقاء قهرمانان موجود یا تقویت تشکیلات خرج شود. تجهیزات می‌توانند به عنوان غارت به دست شما برسند و به قهرمانان خاصی متصل شوند تا توانایی‌های آنها بیشتر شود. این بازی شامل کلی مأموریت فرعی و اصلی می‌شود که شخصیت‌ها و ماجراهای جذابی برای به شما ارائه می‌کنند.

این بازی همچنین تنظیمات و خطوط داستانی را بر اساس ماجراجویی‌های منتشر شده مانند Curse of Strahd و Tomb of Annihilation بازبینی می‌کند. Idle Champions عنوان عجیبی است. ساختار معمولی یک بازی Idle را در نظر بگیرید، مقداری از عناصر RPG را با استراتژی در مورد نحوه تعامل شخصیت‌ها و تقویت یکدیگر اضافه کنید در نهایت و مأموریت‌های مختلفی را با یک نسخه و هدف پیچیده ایجاد کنید که می‌تواند صدها ساعت گیم پلی را به شما ارائه دهد. تجربه آن را از دست ندهید.

بازی Idle Champions of the Forgotten Realms عنوانی در سبک نقش آفرینی و کلیک و اشاره است. این بازی از فرمول‌های چند ژانر که نباید با هم جور در بیایند به نفع خود استفاده کرده و موفق به خلق عنوان خاصی شده که می‌تواند طرف‌داران Dungeons and Dragons را به سوی خود جذب کرده و برای صدها ساعت آن‌ها را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Dungeons and Dragons Dark Alliance و Solasta Crown of the Magister Inner Strength را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Idle Champions of the Forgotten Realms برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows 7
Processor: 2.33GHz or faster x86-compatible processor, or Intel Atom™ 1.6GHz or faster processor for netbook class devices
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible graphics card
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft® Windows 10
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible graphics card
DirectX: Version 10
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Unlock Champions from across the Dungeons & Dragons multiverse including fan-favorites from novels, adventures, and live streams like Force Grey: Lost City of Omu, Acquisitions Incorporated, Black Dice Society, and The Oxventurers Guild.
Master each Champion’s formation abilities to complete adventures based on official Dungeons & Dragons books like Wild Beyond the Witchlight, Waterdeep: Dragon Heist, Baldur’s Gate: Descent into Avernus, and Curse of Strahd.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.