دانلود بازی Inmost برای PC
دانلود بازی Inmost برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Inmost برای PC

پارسی گیم 3 شهریور 1399 بدون دیدگاه
7,509 بازدید

دانلود بازی Inmost برای کامپیوتر

از دست دادن یک دوست و عزیز موقعیت بسیار سختی برای آدم پیش می‌آورد که گذشتن از آن کار چندان آسانی نیست. این غم و ناراحتی روی استودیو Hidden Layer Games تأثیر زیادی داشته است و این استودیو در همکاری با Chucklefish دست به تولید بازی Inmost زده است. این بازی یک اثر پلتفرمر پیکسلی است که با طراحی خاص و تاریکش، برای مدت‌ها در ذهن شما خواهد ماند. از عمق دنیای تاریک پیش رویتان فرار کنید و این دنیای بی‌نظیر را باحوصله جستجو کنید. سه شخصیت اصلی در کنار شما خواهند بود که هرکدام داستان تاریکی دارند و سرنوشت آن‌ها شاید از هم دور باشد اما به‌نوعی به هم متصل است.

بازی Inmost داستان یک دختر جوان ماجراجو، یک شوالیه قدیمی و یک مرد به دنبال پاسخ را روایت می‌کند. هرکدام از این شخصیت‌ها دارای خاطرات سخت و وحشتناکی هستند و با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. برای نمونه شوالیه با نیروی شیطانی درنبرد است یا مرد میان‌سالی که بخش بزرگی از معماهای بازی را پیش رو دارد و بیشتر بخش معمایی را توسط این شخصیت طی خواهید کرد. هرکدام از کاراکترها دارای سبک بازی خاص خود هستند. دختربچه قدبلندی ندارد و نمی‌تواند به نقاط با ارتفاع بالا بپرد. در سوی دیگر باران به‌شدت به پنجره‌ها می‌تابد و همه‌جا در تاریکی بی‌نظیر به نظر می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم یک هدفون خوب داشته باشید تا بتوانید از تمامی صداهای تکرار نشدنی بازی لذت ببرید. در کل تجربه‌ای 4 ساعته در اختیار شماست اما این‌قدر، کاملاً سیرتان خواهد کرد.

داستان بازی توسط یک روای روایت می‌شود که در اواخر بازی صدای او را بیشتر خواهید شنید و کنترل کمی از دست شما خارج خواهد شد. کل بازی به‌منظور ارائه تجربه احساسی ساخته‌شده است و به‌خوبی از پس این هدف بزرگ برمی‌آید. همه‌چیز از یک‌شب طوفانی تاریک شروع می‌شود و سه شخصیت بازی درگیر در دنیای پیچیده و غمگین خود، جرئت حضور جلوی چشمان ما را پیداکرده‌اند و بالاخره می‌خواهند کسی پرده از داستان تاریک آن‌ها بردارد. چه کسی بهتر از شما که یکی از بهترین چندساعته‌ای عمرش را تجربه کند؟ این بازی پتانسیل زیادی برای دریافت جوایز و فروش خوب دارد و اگر عاشق بازی‌های احساسی با طراحی پیکسلی هستید، این‌یکی قطعاً برای همیشه در ذهن شما خواهد ماند. استودیو تلاش زیادی به‌منظور ارائه فضای بی‌نظیر کرده است و از تمامی حربه‌های فنی برای رسیدن به هدف استفاده کرده است. Hollow Knight و Ori and the Blind Forest را هم از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Inmost با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or higher
Memory: 512 MB RAM
Graphics: Radeon hd 5670 or higher
DirectX: Version 9.0c

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

INMOST, by Lithuania-based indie studio Hidden Layer Games, is an emotional and deeply atmospheric narrative-driven puzzle platformer. Uncover the story of an adventurous young girl, a stoic knight and a man in search of answers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.