سازندگان بازی Assassin's Creed Mirage (اساسینز کرید میراژ)
علیرضا نظری

افزایش تعداد سازندگان بازی Assassin’s Creed Mirage

علیرضا نظری 1 بهمن 1401 بدون دیدگاه
261 بازدید

کمتر از دو ماه تا انتشار اساسینز کرید میراژ باقی مانده است. با این حال طبق گزارش‌ها، شرکت یوبی سافت افرادی را به تیم سازندگان بازی Assassin’s Creed Mirage اضافه کرده است که به تازگی از پروژه‌های کنسل شده دیگری کنار گذاشته شده‌اند.

هفته گذشته، یوبی سافت اعلام کرد که برای ششمین بار Skull & Bones را به تعویق می‌اندازد و سه پروژه اعلام نشده را به منظور کاهش و  صرفه جویی در هزینه‌ها لغو می‌کند. اگرچه دو پروژه لغو شده ناشناخته باقی مانده‌اند، اما به نظر می‌رسد یکی از آن‌ها Project Q باشد. بازی چند نفره‌ای که یوبی سافت سال گذشته به صورت نصف و نیمه آن را معرفی کرد.

اکنون، به گفته اتان گچ از رسانه Kotaku، اینطور به نظر می‌رسد افرادی که روی Project Q کار می‌کردند، به جمع سازندگان بازی Assassin’s Creed Mirage منتقل شده‌اند. گچ همچنین می‌گوید که بازخورد اولیه پروژه Q کاملاً مثبت بوده است، به طوری که با یک چشم انداز کلی در مورد آن، یک پروژه امیدوارکننده محسوب می‌شد. گچ گفت: «یوبی سافت دیروز به چندین درخواست برای اظهار نظر درباره لغو Q پاسخ نداد، اما شنیدم که برخی احساس کردند این یک پروژه بسیار امیدوارکننده بوده است. طبق آنچه من می‌دانم، تیم‌ها دوباره به ساخت بازی Assassin’s Creed Mirage اختصاص داده شده‌اند.»

سازندگان بازی Assassin's Creed Mirage (اساسینز کرید میراژ)

حواشی اخیر شرکت یوبی سافت

بازی Assassin’s Creed Mirage احتمالاً اثر بزرگ بعدی یوبی‌سافت در سال 2023 خواهد بود و قرار است در تاریخ 9 مارس (18 اسفند 1401) برای پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شود. با این حال، مدت زمان کمی تا انتشار آن باقی مانده است و در حال حاظر مشخص نیست که این کارکنان جدید چگونه ممکن است در تیم توسعه اساسینز کرید میراژ ادغام شوند. گفته می‌شود که این افراد احتمالا برای پشتیبانی از مراحل عرضه بازی و کنترل بخش‌های ضروری همکاری خواهند داشت.

در چند روز گذشته، یوبی‌سافت نتایج مالی ناامیدکننده‌ای را اعلام و همچنین فاش کرد که سه بازی به صورت داخلی لغو شده‌اند. در عین حال، به صراحت بیان نشده است که آیا پروژه اسرارآمیز کیو جزو سه بازی لغو شده است یا اینکه هنوز پروژه‌های کنسل شده بیشتری در یوبی سافت وجود دارد. همچنین در خبر‌های دیگری از یوبی سافت، پس از این که کارمندان استودیو پاریس نظرات مدیر عامل شرکت یعنی ایو گیلمو را متوجه شدند که نتایج مالی ناامیدکننده اخیر را به گردن آن‌ها انداخته است، دست به اعتصاب و درخواست برای افزایش حقوق خود زده‌اند.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.