فیلم Dead Space دد اسپیس
علیرضا نظری

فیلم Dead Space در حال ساخت است

علیرضا نظری 25 دی 1401 1 دیدگاه
361 بازدید

با توجه به خبرهای موجود به نظر می‌رسد فیلمی بر اساس بازی Dead Space در دست ساخت است. همان‌طور که جان کارپنتر، کارگردان برجسته سینما، به طور ناخواسته به آن اشاره می‌کند، ممکن است ساخت فیلم Dead Space در دست توسعه باشد. اگرچه او تایید می‌کند که این کار را انجام نمی‌دهد، زیرا معتقد است که از قبل، کارگردان دیگری در ساخت آن نقش داشته است.

به تازگی اخبار زیادی در مورد اقتباس‌های لایو اکشن از بازی‌های محبوب منتشر شده است. سری Dead Space، جدیدترین اثری است که به لیست اقتباس‌ها اضافه می‌شود؛ مجموعه‌ای که از سال ها پیش در مورد اقتباس سینمایی آن صحبت شده است و دارای اتمسفری عالی برای ایجاد یک فیلم ترسناک به حساب می‌آید. در همین حال، جان کارپنتر، که بیشتر به خاطر فیلم‌هایی همچون Halloween و The Thing شناخته می‌شود، ممکن است به طور تصادفی فاش کرده باشد که یک فیلم Dead Space در دست ساخت است.

سال گذشته، کارپنتر در مصاحبه ای با AV Club اشاره کرد که علاقه مند به ساخت یک اقتباس سینمایی از بازی دد اسپیس است. اگرچه بسیاری امیدوار بودند که کارپنتر در آن زمان با ساخت فیلم Dead Space همراه شود، اما او اکنون در مصاحبه‌ای با ورایتی توضیح داده است که اینطور نیست. او می‌گوید که پروژه‌ای برای نمایش از این فرنچایز ترس و بقا در حال انجام است، حتی اگر او هیچ نقشی در این پروژه نداشته باشد.

فیلم Dead Space دد اسپیس

اقتباس سینمایی Dead Space

کارپنتر در مصاحبه خود با ورایتی گفت: «من یک طرفدار بزرگ بازی‌های ویدیویی هستم، بنابراین همه بازی‌ها را بازی کردم. من داشتم به دوربین‌های دیجیتال جدید RED نگاه می‌کردم و اتفاقاً به این موضوع اشاره کردم که دوست دارم یک فیلم بر اساس بازی Dead Space را بسازم. پس از آن همه پرسیدند، کی این کار را انجام می‌دهم». کارپنتر ادامه داد: «فکر می‌کنم آن‌ها در حال حاضر کارگردان دیگری برای انجام این کار دارند. در ضمن، آن‌ها از من نخواسته‌اند که این کار را انجام دهم، بنابراین تا زمانی که کسی از من درخواست نکند، این کار را انجام نمی دهم. اما نسخه جدیدی از بازی ویدیویی Dead Space در ژانویه منتشر می‌شود و من آنجا هستم

از آنجایی که شرکت الکترونیک آرتز هنوز ساخت یک فیلم دد اسپیس را به طور رسمی تایید نکرده است، ما باید آنچه را که جان کارپنتر فاش کرده است، در حد شایعه بپذیریم. با توجه به اینکه این فرنچایز، امسال در کانون توجهات قرار گرفته و اقتباس بازی‌های ویدیویی بسیاری در چند ماه گذشته معرفی شده‌اند، تعجب‌آور نیست که متوجه شویم، این فیلم واقعاً در حال ساخت است. اگرچه تایید شدن این موضوع بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، اما نحوه صحبت‌های کارپنتر در مورد آن، بسیار شبیه به حدس و گمان است تا اینکه بخواهد با قاطعیت آن را اعلام کند.

در حال حاظر قرار است، بازی Dead Space Remake در 27 ژانویه (4 بهمن) روی رایانه‌های‌شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر شود. این بازسازی دارای یک بازنگری چشمگیر بصری از نسخه اصلی بوده و همچنین بهبودهای زیادی در بخش‌های مختلفی از گیم پلی پیاده‌سازی شده است که تجربه بازی را بهتر از همیشه به ارمغان می‌آورد.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امیر بیباک

    مهمان

    درود.معرکس واقعا من چندین ساله با این بازی خاطره دارم از نسخه یک تا سه امیدوارم فیلمش قشنگ در بیاد و به بازیش وفادار باشه .

    پاسخ دهید