دانلود بازی Scrap Riders برای PC
دانلود بازی Scrap Riders برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Scrap Riders برای PC

پارسی گیم 22 دی 1401 بدون دیدگاه
4,725 بازدید

دانلود بازی Scrap Riders برای کامپیوتر

ژانر بیت ام آپ یکی از قدیمی‌ترین و اعتیادآورترین سبک‌ها در صنعت گیم است. بازی‌های این سبکی شما را در نقش قهرمانی قرار داده که باید در طول مأموریت‌ها به جلو حرکت کرده و موجی از دشمنان که به سمتش می‌آیند را گوش مالی دهید. این بازی‌ها از باس‌های آخر هر مرحله و درجه سختی بالایی پشتیبانی می‌کنند. یکی از جدیدترین آثار سبک بیت ام آپ که به تازگی عرضه شده، Scrap Riders نام دارد. این بازی در اصل قرار است ادای احترامی به آثار کلاسیک و قدیمی ژانر داشته باشد.

بازی Scrap Riders به دست تیم مستقل Games For Tutti ساخته شده و با گرافیک زیبای پیکسلی و دو بعدی‌اش، به وضوح سعی داشته تا آن حس و حال کلاسیک بازی‌های دهه 80 و 90 را باری دیگر برای گیمرهای مدرن بازسازی کند. می‌توان گفت که Scrap Riders در هدف خود موفق هم بوده است. این عنوان از موسیقی زیبا و هیجان انگیزی پشتیبانی کرده که در طول مراحل متنوعش، شما را درگیر کرده و آدرنالین را بالا خواهد برد. تنوع دشمنان نیز به درگیرکننده بودن بازی کمک کرده است.

در نقش Rast بازی کنید و به عضوی از باند موتور سواران قانون شکن Scrap Riders تبدیل شوید. راه خود را از میان زمین‌های بایر و کلان شهر بزرگ تحت کنترل شرکت‌ها باز کنید. برای زنده ماندن در این دنیای پسا آخرالزمانی به عنوان یک قاچاقچی بازی کنید و از طنز جذاب و گرافیک زیبای بازی لذت ببرید. Scrap Riders برای افرادی ساخته شده که به دنبال دریافت حس قدیمی بازی‌های کلاسیک هستند و می‌خواهند گیم پلی ای چالش برانگیز و پر از درگیری را هم در این میان کسب کنند.

بازی Scrap Riders عنوانی در سبک بیت ام آپ و اکشن است. این بازی با ادای احترام به آثار قدیمی و داشتن حسی مدرن، موفق شده تا برای گیمرهای جدیدی و قدیم به صورت مساوی جذاب باشد. پس اگر شما نیز می‌خواهید یک بازی با ظاهر قدیمی و حسی تازه را تجربه کنید، پس به شدت به شما تجربه Scrap Riders را توصیه می‌کنیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Severed Steel و TMNT: Shredder’s Revenge را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Scrap Riders برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® 7 SP1, 8.1, 10
Processor: Intel Core i5-3210M @2.5GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660M
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Scrap Riders is a pixel art adventure game set in a cyberpunk future.
Become Rast, a member of the outlaw bikers gang Scrap Riders, make your way through the wastelands and the big metropolis controlled by corporations. Act as a smuggler with caustic humor to survive in this post-apocalyptic world. Fight your way through this 2D beat them up using your fists and guns, but caution: the wastelands are not for the faint of heart. There, violence is always the answer, but will not be enough! Without your wits you won’t last long. Talk to the right people, gather clues, and kick bad guys asses!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.