Vanquish
یحیی رحیمی

بازی‌های جدیدی به ویژگی Backwards Compatibility کنسول Xbox One اضافه شد

یحیی رحیمی 3 اسفند 1396 بدون دیدگاه
1,033 بازدید

مایکروسافت امروز بازی‌های جدیدی را برای ویژگی Backwards Compatibility منتشر کرد. این ویژگی به کاربران کنسول Xbox One اجازه می‌دهد تا بازی‌های کنسول Xbox 360 را روی دستگاه خود بازی کنند. بر اساس اعلام مایکروسافت سه بازی جدید به این بخش اضافه‌شده‌اند و از امروز می‌توانید به دانلود و اجرا آن بپردازید.

یکی از این بازی‌ها، شوتر جذاب و محبوب سوم شخص به نام Vanquish است که توسط استدیو Platinum Games توسعه داده شده است. این استدیو بازی‌های محبوبی چون Bayonetta را نیز در کارنامه خود دارد. از دیگر بازی‌های جذاب این سرویس می‌توان به Lara Croft and the Guardian of Light نام برد که یک نسخه فرعی از بازی Tomb Raider است و در سال 2010 برای سرویس Xbox Live Arcade منتشر شد. سومین بازی نیز Brave نام دارد که یک بازی ویدئویی الهام گرفته از یک فیلم کمپانی دیزنی/پیکسار به همین نام است.

همانند گذشته، اگر نسخه فیزیکی این بازی‌ها را در اختیاردارید، می‌توانید دیسک بازی را وارد دستگاه کنید و به بازی بپردازید. شما همچنین این امکان را خواهید داشت که بازی را به‌صورت دیجیتالی دانلود کنید. بازی در صورت دانلود در بخش My Games And Apps نمایش داده خواهد شد. مایکروسافت اخیراً به‌طور فعالی در حال اضافه کردن بازی‌های متنوعی به بخش Backwards Compatibility بوده است. از بازی‌های مشهور اخیر می‌توان به Mafia II و Prey اشاره کرد. گفته می‌شود که‌موج بعدی این بازی‌ها در بهار سال جاری میلادی صورت می‌گیرد و باید تا آن زمان برای بازی‌های جدید منتظر بمانیم.

همان‌طور که قبلاً نیز گفتیم، بازی‌های رایگان سرویس Xbox Live Gold نیز معرفی‌شده‌اند و می‌توانید از اول ماه مارس به دانلود آن‌ها بپردازید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.