یحیی رحیمی

حالت پلاندر و Resurgence در فصل دوم وارزون 2 اضافه می‌شوند

یحیی رحیمی 16 دی 1401 بدون دیدگاه
480 بازدید

تنها چند هفته به شروع فصل دوم بازی Call of Duty Warzone 2 مانده است، اما افشاگران توانسته‌اند به اطلاعات مهمی در این مورد دست پیدا کنند. استودیو Infinity Ward چند حالت جدید را برای آپدیت بعدی وارزون 2 در نظر دارد. قرار است سه مود جدید از جمله: پلاندر، Resurgence و Cranked اضافه شوند. این سه حالت به بازی‌کنان اجازه می‌دهند تا روندی متفاوت با بتل رویال را طی کنند و در نقشه‌های کوچک‌تری به جنگیدن بپردازند.

تام هندرسون در مطلب تازه‌ای به محتوای جدید بازی وارزون 2 اشاره کرده است. سه حالت جدید بر اساس آرت فصل دوم پیدا شده‌اند و همچنین نقشه‌های کلاسیک بازی Call of Duty World at War مانند Castle هم در نظر گرفته شده‌اند. این نقشه بخشی از حالت Resurgence خواهد بود که متشکل از مپ‌های مختلف بخش چندنفره است و در نهایت تجربه بتل رویال را در فضایی کوچک‌تر و با تنش بیشتری ارائه می‌کند.

حالت‌های جدید فصل دوم وارزون 2

طبق آرت جدید، اپراتور بازی Modern Warfare به نام Ronin بازخواهد گشت و در فصل جدید وارزون 2 حضور دارد. یک داده‌کاو به نام BKTOOR توانسته آیکون‌هایی پیدا کند که مربوط به دو حالت پلاندر و Cranked می‌شوند. آیکون مخصوص به پلاندر به سبک بازی مدرن وارفر 2 طراحی شده و با سبک طراحی وارزون 2 همخوانی ندارد. این باعث شد تا عده‌ای بگویند که با حالت کاملاً جدید و مخصوص بازی مدرن وارفر 2 روبه‌رو هستیم و این حالت مخصوص وارزون نیست. در حاضر اطلاعاتی برای تائید این ادعا وجود ندارد.

پلاندر فصل دوم وارزون 2

حالت پلاندر در بازی وارزون معرفی شد و توانست به یکی از حالت‌های محبوب تبدیل شود. بازی‌کنان با ورود به نقشه به‌جای تلاش برای کشتن بقیه و خروج به‌عنوان نفر اول، باید سعی کنند پول جمع‌آوری کنند و هر تیمی که بیشترین پول را جمع‌آوری کند برنده خواهد بود. حالت Cranked در سوی دیگر شبیه حالت رقابت تیمی است. دو تیم در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و باید سعی کنند هم را حذف کنند. فردی که حریف را می‌کشد، یک تایمر مخصوص دریافت می‌کند و در صورتی که زمان تایمر به صفر برسد، منفجر خواهد شد. بازی‌کننده باید سعی کند حریف را پی در پی حذف کند تا تایمر را شارژ کند.

شرکت اکتیویژن هنوز اطلاعاتی در مورد فصل دوم وارزون 2 منتشر نکرده است و چند هفته فرصت باقی مانده است. البته تام هندرسون اطلاعات درستی از بازی‌های کالاف دیوتی در گذشته فاش کرده است و نشان داده که می‌توان به صحبت‌های او استناد کرد. بازی Warzone 2 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر در دسترس است. فصل دوم احتمالاً روز اول فوریه آغاز خواهد شد.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.