دانلود بک آپ بازی Shadow Tactics Aikos Choice برای PC
دانلود بک آپ بازی Shadow Tactics Aikos Choice برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Shadow Tactics Aikos Choice برای PC

پارسی گیم 16 دی 1401 بدون دیدگاه
5,562 بازدید

دانلود بازی Shadow Tactics Aikos Choice برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Shadow Tactics Aikos Choice

سرزمین‌های شرقی تاریخ و تمدن دیرینه‌ای دارند و داستان‌های زیادی از آن دوران روایت شده است. تجربه تاریخ سرزمین‌های شرقی در بازی‌های ویدیویی برای بسیاری از مخاطبان لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است و بسیاری از موفق‌ترین عناوین منتشرشده با همین سبک و سیاق هستند. عناوینی مانند Sekiro و Ghost of Tsushima سبک و سیاق سامورایی‌ها و دوران گذشته ژاپن را در محیط‌هایی فانتزی و واقعی برای ما روایت کرده‌اند. بازی Shadow Tactics Blades of the Shogun Aikos Choice از استودیو Mimimi Games عنوانی اکشن و مهیج بوده که ماجراهایی را در دوران گذشته سرزمین ژاپن برای شما آماده کرده است.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Aiko را خواهید داشت که در مخفی‌کاری و مبارزات رزمی بسیار حرفه‌ای است. او در تلاش بود که زندگی گذشته را کنار بگذارد اما استاد قدیمی‌اش بار دیگر ظاهر شده تا او را به چالش بکشاند. حال او باید اشباح گذشته خودش را شکار کند و در ماجراجویی‌های پرمخاطره، مملو از مخفی‌کاری و کشت و کشتار شرکت کند و شما در این مسیر همراهش هستید.

گیم پلی بازی سبکی تاکتیکی داشته و با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده است. شما باید تیمی از نینجاها را به‌صورت مخفیانه در محیط‌های شهر حرکت داده و در فرصتی مناسب دشمنان را از پا در آورید. بی سر و صدا بودن کلید موفقیت در این بازی است زیرا در صورتی که شناسایی شوید، در برابر ارتش بزرگ دشمنان شانسی برای زنده ماندن نخواهید داشت. کاراکتر شما می‌تواند بین دو ضربه کشنده و غیر کشنده انتخاب داشته باشد و روش‌های مختلفی برای نابودی دشمنان پیاده‌سازی کند. این نسخه از بازی 3 مرحله داستانی جدید را نیز شامل می‌شود که روایت‌های ناگفته‌ای را از داستان برای شما نمایان می‌کنند، چیزهایی که در نسخه اصلی پنهان مانده بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stronghold Crusader 2 و A Plague Tale Innocence را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Shadow Tactics Blades of the Shogun Aikos Choice با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista 64-bit
Processor: Intel i3 2nd-Generation 2.5GHz, AMD Quad-Core 2.5GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT640, AMD Radeon HD7750, 1GB Vram
DirectX: Version 10
Storage: 4500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i3 4th-Generation 3.5GHz, AMD Quad-Core 3.9GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 570, AMD Radeon HD 6950, 2GB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 4500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set in Japan around the early Edo period, Aiko’s Choice is a stealth strategy game that takes place within the story of Shadow Tactics: Blades of the Shogun. The expansion focuses on one of the main game’s protagonists: the kunoichi adept Aiko. She is a master of camouflage and distracts enemies disguised as a Geisha.
Although Aiko was certain that she left her old life behind her, Aiko’s former sensei, the cunning spymaster Lady Chiyo, reappears from the shadows to challenge her. Together with her deadly companions she sets out to hunt down the ghosts of her past…

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.