بازی سری Silent Hill سایلنت هیل
علیرضا نظری

سه بازی معرفی نشده از سری Silent Hill در حال ساخت است

علیرضا نظری 12 دی 1401 بدون دیدگاه
256 بازدید

به گفته یکی از منابع معتبر، در حال حاظر سه بازی معرفی نشده از سری Silent Hill (سایلنت هیل) در دست ساخت هستند. بازی Silent Hill: The Short Message که در چند وقت اخیر اطلاعاتی از داستان و رده بندی آن فاش شده است، شامل این آثار نخواهد بود.

پس از گذشت ده سال از آخرین بازی Silent Hill، کونامی در ماه اکتبر تمامی طرفداران این سری را با معرفی چندین پروژه در حال توسعه، غافلگیر کرد. از جمله ریمیک Silent Hill 2، یک بازی جدید به نام Silent Hill F و برخی نسخه‌های مرموز دیگر همچون Silent Hill Townfall از این دست پروژه‌ها هستند. به نظر می‌رسد این آغازی بر احیای این سری محبوب است، اما ظاهرا این همه ماجرا نخواهد بود.

داسک گالم، افشاگر مشهور سایلنت هیل، گزارش می‌دهد که علاوه بر همه بازی‌هایی که کونامی تاکنون برای این سری اعلام کرده است، در حال حاضر سه بازی معرفی نشده سایلنت هیل در حال توسعه هستند. البته این شامل بازی The Short Message که چند ماه پیش معرفی و دیروز هم برخی از جزئیات کلیدی از طریق رده‌بندی بندی تایوانی فاش شد، نمی‌شود.

داسک گالم در این باره، یک پیام کوتاه در تاپیک انجمن ResetEra به اشتراک گذاشت و گفت: «بدون در نظر گرفتن بازی Silent Hill: The Short Message، حداقل سه پروژه سایلنت هیل وجود دارد که هنوز معرفی نشده‌اند. بله، این خبر واقعیت دارد. یکی از آن‌ها در مراحل اولیه توسعه قرار دارد». گفتنی است که داسک گالم، در رابطه افشای اخبار سایلنت هیل سابقه خوبی داشته است و جزئیات زیادی را در مورد بازی Silent Hill f و نسخه ریمیک بازی Silent Hill 2 پس از معرفی آن‌ها گزارش داده است.

بازی سری Silent Hill سایلنت هیل

پروژه‌های آینده سری Silent Hill

گزارش داسک گالم همچنین از برخی فرصت‌های شغلی خبر می‌دهد که ماه گذشته توسط کونامی به اشتراک گذاشته شد. جایی که کونامی به صراحت گفت که به دنبال سازندگانی برای کار روی سری سایلنت هیل است. او کسی بود که این آگهی‌های شغلی را در آن زمان به اشتراک گذاشت و گفت: «آن‌ها اشاره کردند که استخدام به طور خاص برای پروژه‌های سایلنت هیل خواهد بود و یکی از موقعیت‌ها برای کارگردانی بازی است که شرایط سری سایلنت هیل را نشان می‌دهد. اما صادقانه آنقدرها هم تعجب آور نیست.» با توجه به اینکه یکی از شغل‌ها مربوط به کارگردانی بازی است، احتمالا این همان پروژه‌ای به حساب می‌آید که داسک گالم به آن اشاره کرد و در مراحل اولیه توسعه است. بنابراین انتظار داریم ناشر بازی اخبار بیشتری را در آینده نزدیک ارائه دهد.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.