اخبار بازی Hellblade 2 هل بلید 2
علیرضا نظری

اخبار تازه‌ای از بازی Hellblade 2 در سال جدید منتشر خواهد شد

علیرضا نظری 10 دی 1401 بدون دیدگاه
177 بازدید

استودیو Ninja Theory در رویداد گیم اواردز امسال، نمایشی از بازی‌های خود از جمله هل بلید 2 ارائه نداد که این امر برای طرفداران کمی ناامید کننده بود. حال، به نظر می‌رسد برای کسب اطلاعات و اخبار بیشتر در مورد پروژه‌های آینده این استودیو از جمله بازی Hellblade 2، طرفداران نیازی به صبر طولانی نخواهند داشت.

به تازگی تیم توسعه ‌دهنده نینجا تئوری پیامی را در توییتر به عنوان هدیه کوچک کریسمس به اشتراک گذاشته است و در آن تایید می‌کند که در سال جدید میلادی اطلاعات بیشتری از برنامه‌ها و پروژه‌های خود اعلام خواهند کرد. این خبر بسیار خوشایندی برای طرفداران است، زیرا در ماه‌های اخیر، جزئیات و اخبار بازی Hellblade 2 به صورت آشکار ارائه نشده است. نینجا تئوری پیش نمایشی باورنکردنی از دنباله آینده خود را در مراسم گیم اواردز 2021 به اجرا گذاشت، اما به طور قابل توجهی در نمایشگاه جوایز امسال حضور نداشت.

در حال حاظر هیچ سرنخی وجود ندارد که بازی Senua’s Saga: Hellblade II چه زمانی منتشر می‌شود، اما برخی نشانه‌ها حاکی از آن است که احتمالا این بازی در سال 2023 عرضه خواهد شد. همچنین بازی مذکور در رویداد بزرگ ایکس باکس در ماه ژوئن غایب بود؛ جایی که آن‌ها قول دادند، هر چیزی که نشان داده می‌شود قبل از پایان نیمه اول سال 2023 عرضه شود. با این فرض، می‌توان انتشار بازی هل بلید 2 را برای پاییز 2023 یا حتی 2024 در نظر گرفت.

اخبار بازی Hellblade 2 هل بلید 2

پروژه‌های آینده نینجا تئوری

بر کسی پوشیده نیست که Ninja Theory در حال کار بر روی دنباله‌ای است که Senua’s Saga: Hellblade 2 نام دارد. البته استودیو به صراحت این موضوع را بیان نمی‌کند، اما قبلاً درباره این بازی در صحبت‌های خود گفته بود که بازی Hellblade 2 نسخه اصلی را “شبیه به یک بازی مستقل” می‌کند. با این حال، این استودیو بازی دیگری در دست ساخت دارد؛ اثری که به عنوان Project Mara شناخته می‌شود.

این پروژه قرار است از گرافیکی بسیار واقع گرایانه استفاده کند. برای رسیدن به سطح بالایی از واقع‌گرایی فوق‌العاده، بازی قرار است فضای کوچک‌تری را به نمایش بگذارد. پروژه Mara توسط استودیو سازنده به عنوان نمایشی از وحشت ذهنی و روانی توصیف شده است. لازم به ذکر است که این بازی برای اولین بار در ژانویه 2020 فاش شد، بنابراین حداقل از نظر اعلام عمومی، در سال 2022 برای نینجا تئوری یک بازی کم سر و صدا محسوب می‌شود.

در عین حال نینجا تئوری با انتشار پیام کوتاه کریسمس خود، انتظارات را برای سال 2023 افزایش داده است. بنابراین امیدواریم که به زودی چیزهای بیشتری از هر دو پروژه جذاب این استودیو بدست آوریم.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.