دانلود بک آپ بازی Mortal Shell برای PC
دانلود بک آپ بازی Mortal Shell برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Mortal Shell برای PC

پارسی گیم 9 دی 1401 5 دیدگاه
7,618 بازدید

دانلود بازی Mortal Shell برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Mortal Shell

هر چه از خدمتی که استودیو FromSoftware به بازی‌های ویدیویی کرد بگوییم کم گفته‌ایم. سری بازی سولز بدون شک الهام‌بخش ده‌ها بازی مختلف از استودیوهای بزرگ بازی‌سازی بوده است و به یک فرمول موفق به‌منظور کسب سود تبدیل‌شده است. استودیو Cold Symmetry به تهیه‌کنندگی شرکت Playstack دست به تولید بازی مشابهی زده است. بازی Mortal Shell یک اثر اکشن نقش‌آفرینی جذاب است که توانایی‌های شمارا در دنیایی نابودشده به چالش می‌کشد. اینجا کسی به دیگری رحم نمی‌کند و برق شمشیر عدالت را معنی می‌دهد. لازم است از میان صدها نوع دشمن مختلف و چالش‌های بسیار سختی که جلوی راهتان قرار می‌گیرند، جان سالم به درد ببرید و موجودات خبیثی که بر دنیا چنبره زده‌اند را نابود کنید.

داستان بازی Mortal Shell روایت کننده ماجراجویی موجودی شبیه انسان است که با پیدا کردن جنازه اولین جنگجو، به بدنش ورود پیدا می‌کند. در طول بازی با بدن 4 جنگجو بزرگ روبه‌رو می‌شوید که وارد آن‌ها خواهید شد و نبرد را به آن شکل ادامه خواهد داد. این همان چیزی است که به آن Shell یا پوشش گفته می‌شود و هر شخصیت بازی هم دارای داستان منحصربه‌فردی است. روایت داستان پر از المان‌های فانتزی و سولز ماند است و اسطوره‌های مختلفی در بازی دیده می‌شوند که به فهم بازی کمک می‌کنند. استودیو داستان پیچیده‌ای را داخل بازی گنجانده است که درک آن چندان آسان نخواهد بود. تمرکز زیادی روی گیم پلی انجام‌شده است و در طول بازی با انواع دشمنان و باس های خطرناک روبه‌رو خواهید شد که چالش بسیار سختی برایتان ایجاد می‌کنند. خبری از دشمنان بی‌عقل و فهم نیست؛ هر آنکه جلوی شما قرار می‌گیرد، قدرت بیشتری از شما دارد و تنها هوش و ذکاوت است که به دردتان خواهد آمد؛ مانند سولز، مرگ‌های زیادی را تا رد کردن بازی خواهید چشید. در زیر با 4 کلاس شخصیتی بازی آشنا شوید:

  1. eredrim_the_venerableهاروس یک رعیت: او دارای یک زره بسیار قوی است که تعادل خوبی میان دفاع و حمله ایجاد می‌کند. ازنظر ماندگاری، نفس و قدرت مبارزه یک شخصیت متوسط به شماره می‌رود و امتیاز 5 از 10 را خواهد گرفت.
  2. تایل، دستیار کشیش: او زره نازکی دارد اما بسیار تازه‌نفس است و می‌تواند از فاکتور سرعت در مبارزات استفاده کند، استفاده از زره نازک باعث کاهش میزان ماندگاری او در مبارزه شده است و بیشتر به درد کارهای سرعتی می‌خورد.
  3. سلیمان ادیب: او یکی مقاوم‌ترین شخصیت‌های موجود در بازی است و باوجود زره سنگینش، ماندگاری زیادی در مبارزه دارد و تنها مشکل او نفس و سرعت کم او به دلیل سنگینی زره است.
  4. الدریم مقدس: او سنگین‌ترین زره ممکن را میان دیگر شخصیت‌ها دارد که باعث می‌شود امتیاز ماندگاری او به 10 برسد اما سرعت او بسیار پایین است و تنها به درد مبارزه با باس فایت های خشن می‌خورد.

محدودیت‌های زیادی به کنترل مبارزه می‌پردازند. از سویی باید حواستان به میزان نفس یا استامنیا باشد و قرار نیست با فشردن چند دکمه بازی را پیش ببرید. اینجا جایی برای آماتورها نیست. ویژگی‌های مختلفی در اختیار شخصیت‌هاست تا مبارزه به جذاب‌ترین شیوه ممکن دنبال شود. برای نمونه شخصیت شما چند ثانیه به سنگ تبدیل می‌شود و در این میان کسی نمی‌تواند به او ضربه بزند. هرکدام از کلاس‌های شخصیتی بازی Mortal Shell نیاز به ارتقا دارند تا شانس شما برای پیروزی در نبردها افزایش یابد. خوشبختانه پیدا کردن سلاح‌ها در اوایل بازی امکان‌پذیر است و می‌توان تصمیم گرفت کدام‌یک را به‌عنوان سلاح اصلی مورداستفاده قرارداد. در کنار گرافیک فوق‌العاده و صدا پردازی بی‌نظیر، مورتال شل به بازار آمده تا هوش از سرتان ببرد.

در این سبک بازی‌های Dark Souls III و Sekiro Shadows Die Twice را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Mortal Shell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 or newer
Processor: Intel Core i5-4590 or AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD Radeon R9 290
Storage: 12 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7 or AMD Ryzen 7
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1070 or AMD Radeon RX Vega 56
Storage: 12 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Mortal Shell is a deep action-RPG that tests your sanity and resilience in a shattered world. As the remains of humanity wither and rot, zealous foes fester in the ruins. They spare no mercy, with survival demanding superior awareness, precision and instincts. Track down hidden sanctums of devout followers and discover your true purpose.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    ariyan

    مهمان

    slm mishe az in backup bara steam ham estefade kard??

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ariyan

      پشتیبانی

      سلام
      خیر متاسفانه

  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سلام
    تشکر میکنم از وبسایت خوبتون بابت قرار دادن بک آپ بازی ها !

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سینا

    مهمان

    منظور از بکاپ چی هست؟ میشه بازی کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سینا

      پشتیبانی

      سلام
      به این معنی هست که فایل دیتا اورجینال بازی هستش و در صورت خرید بازی از استورهای مخصوص، میتونید ازشون استفاده کنید