سریال The Witcher: Blood Origin ویچر
علیرضا نظری

امتیاز پایین سریال The Witcher: Blood Origin در راتن تومیتوز

علیرضا نظری 7 دی 1401 بدون دیدگاه
376 بازدید

اسپین‌آف سریال ویچر یعنی سریال The Witcher: Blood Origin هم‌اکنون از شبکه نتفلیکس پخش شده است. به نظر می‌رسد که این سریال نتوانسته نظر طرفداران و منتقدان را به خود جلب کند و از امتیاز بسیار پایینی در راتن تومیتوز برخوردار است.

نتفلیکس با فصل اول سریال The Witcher عملکرد خوبی را برجای گذاشت. این سریال، مورد علاقه طرفداران قرار گرفت و با استقبال زیادی روبه‌رو شد. همین موضوع باعث شد تا نتفلیکس سریال The Witcher: Blood Origin را که اسپین‌آف سریال اصلی است، معرفی کند. این غول شبکه‌های آنلاین تصمیم گرفت سریال مذکور را در کریسمس منتشر کند. حال با توجه به امتیازات بسیار پایین از سوی منتقدان و مخاطبین، این سریال آن‌طور که نتفلیکس انتظارش را داشت، موفق ظاهر نشده است.

سریال The Witcher: Blood Origin تا بدین لحظه در وب‌سایت رات تومیتوز توانسته از 24 نقد، تنها امتیاز 38 از 100 را به خود اختصاص دهد. در مقابل، امتیاز مخاطبان به مراتب پایین‌تر بوده و بر اساس 2364 نقد و بررسی، تنها امتیاز 9 را به همراه داشته است. این به طور کلی پایین‌ترین امتیازی بوده که برای مجموعه ویچر لحاظ شده است. اتفاق نظر کلی در رابطه با The Witcher: Blood Origin این است که سریال مذکور یک کاوش سطحی از داستان ویچر را به نمایش می‌گذارد و رابطه‌های مشترکی با آن دارد، اما نکته خاصی برای تبدیل شدن به یک اثر به یادماندنی در آن دیده نمی‌شود.

سریال The Witcher: Blood Origin ویچر

پیش درآمد چهارقسمتی The Witcher: Blood Origin

بر اساس توضیحات رسمی، پیش درآمد سریال ویچر داستانی را در دنیای الف‌ها و 1200 سال قبل از شخصیت‌های گرالت، ینفر و سیری در سریال اصلی روایت می‌کند و نشان می‌دهد که چطور شکارچیان هیولا توسط مهندسی ژنتیک و تغییر ساختار انسان‌ها ساخته می‌شوند تا جهان را از هیولاها پاک کنند. این سریال چهار قسمتی در 25 دسامبر پخش شد و افرادی همچون میشل یئو، جاکوب کالینز-لوی، سوفیا براون و لارنس اوفوارن در کنار برخی افراد دیگر ایفای نقش کردند.

در حالی که بسیاری از منتقدان نمرات پایینی را برای سریال The Witcher: Blood Origin در نظر گرفتند، متیو آگیلار از وب‌سایت کامیک بوک به این سریال امتیاز 4 از 5 را داد و نوشت: «”ویچر: منشا خون” به هدف خود در ساخت یک جهان و زنده کردن یک دوره‌ی بسیار مورد بحث در تاریخ ویچر دست یافته است.»

سریال ویچر: منشا خون از طریق شبکه نتفلیکس پخش شده است. نظر شما در مورد این پیش درآمد چیست؟ آیا با امتیاز وب‌سایت راتن تومیتوز موافق هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.