Monster Hunter World
یحیی رحیمی

آپدیت جدید بازی Monster Hunter: World برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد

یحیی رحیمی 28 بهمن 1396 بدون دیدگاه
1,110 بازدید

کمپانی Capcom با ساخت آخرین نسخه بازی شکارچی هیولا به نام Monster Hunter: World توانست رکوردهای خوبی در میزان فروش به ثمر برساند و بار دیگر این بازی را به تیتر اول اخبار برساند. این استدیو آپدیت جدیدی را برای بازی منتشر کرده است که بهبودهای خوبی در مورد بخش مدیریت Slashberry و شیوه پیوستن گروه‌ها به بخش چندنفره به همراه دارد.

این آپدیت نسخه بازی را به 1.06 و نسخه کلی بازی را به 1.0.0.11 بالا می‌برد. آپدیت برای هر دو کنسول Xbox One و PS4 منتشرشده است اما به نظر می‌رسد بهبودهای بیشتری را برای کنسول خوش‌ساخت مایکروسافت به همراه دارد. در زیر می‌توانید لیست تغییرات ایجادشده را ببینید:

PlayStation 4 و Xbox One:

  1. مشکلی که باعث می‌شد تا 31 عدد Slashberrie در بخش pouch ذخیره می‌شد برطرف شده است. بیشترین تعداد جمع‌آوری‌شده Slashberries ها در pouch، 30 عدد است که اگر از این میزان بیشتر شود باید به Box منتقل شوند. مشکلی وجود داشت که اجازه این کار را نمی‌داد و این آپدیت آن را برطرف می‌کند.
  2. بهبودهای بیشتری در عملکرد بازی در نظر گرفته‌شده است و همچنین مشکلی که اجازه می‌داد تا بازیکنانی که عضو هیچ تیمی نیستند به بخش مسابقه آنلاین تیمی بپیوندند حل‌شده است.

Xbox One:

  1. الگوریتم جستجو که برای یافتن بازیکنان دیگر برای افزودن به مسابقات آنلاین بود تغییر پیداکرده است و بهبودیافته است.

دارندگان کنسول PS4 نیز می‌توانند با شرکت در رخداد جدید بازی به نام Down the Dark و Muddy Path آیتم‌های جدیدی دریافت کنند. برای پیوستن به این رخداد نیاز به Hunter Rank 3 یا بالاتر دارید و برای بردن این چالش تنها نیاز است که Barroth را سلاخی کنید. جایزه بردن این چالش، پک ساخت زره Ryu است که شکارچی شما را به یکی از شخصیت‌های بازی Street Fighter تبدیل می‌کند.

دیگر رخداد بازی، Zero Dawn نام دارد که از 28 فوریه و تنها برای دارندگان کنسول PS4 در دسترس خواهد بود. در این چالش، بازیکن باید به شکار یکی از غول‌های بازی به نام Anjanath بپردازد و در صورت برد، زره و تیرکمان Aloy را به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.