بازی آنلاین سری Horizon هورایزن
محمد صادق شجاعی

بازی آنلاین سری Horizon در حال ساخت است

محمد صادق شجاعی 26 آذر 1401 بدون دیدگاه
200 بازدید

استودیو Guerrilla Games در قالب انتشار آگهی‌های استخدام، تایید کرده است یک بازی چند‌نفره و آنلاین از سری Horizon (هورایزن) در دست تولید قرار دارد.

سری هورایزن طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و به کمک دنیا و داستان منحصر‌به‌فرد و همچنین کاراکتر‌های پرداخت‌شده محبوبیت زیادی به دست آورده است. از مدت‌ها پیش شایعاتی در رسانه‌های مختلف مخابره شد که از ساخت یک بازی چند‌نفره و آنلاین از سری Horizon خبر داده‌اند. حال استودیو گوریلا گیمز تعدادی آگهی استخدام در وب سایت خود منتشر کرده که در قالب آن‌ها به وضوح به ساخت یک تجربه Co-op از مجموعه مذکور اشاره شده است.

در تمامی آگهی‌های ارائه شده از سوی Guerrilla Games، تایید شده است که موقعیت‌های شغلی مربوط به یک پروژه آنلاین هستند. اما جزئیات آن‌ها تنها به این مورد ختم نمی‌شود. در آگهی مربوط به طراح ارشد کوئست‌ها، بازی آنلاین سری Horizon به عنوان یک «پروژه جاه‌طلبانه و معرفی‌نشده» توصیف شده است. همچنین به این واسطه تایید شده که استودیو سازنده در قالب این بازی تلاش می‌کند «جهان در حال گسترش سری Horizon را در اختیار مخاطبین آثار چند‌نفره قرار دهد».

نکته جالب توجه در مورد بازی آنلاین سری Horizon این است که در آگهی مربوط به طراح ارشد مبارزات شخصیت‌ها، مشخص شده این اثر دارای چندین شخصیت قابل بازی منحصر‌به‌فرد خواهد بود. در این آگهی آمده است: «استودیو Guerrilla Games به دنبال یک طراح ارشد مبارزات با‌تجربه و پر‌شور است تا به خلق شخصیت‌های قابل بازی کمک کرده و مبارزات سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی به وجود بیاورد». در ادامه آگهی مذکور اشاره شده: «شخصیت‌های قابل بازی باید دارای توانایی‌های منحصر‌به‌فرد و هیجان‌انگیز بوده و انتخاب‌های تاکتیکی و فرصت‌های همکاری متعددی را ایجاد کنند.»

یکی دیگر از آگهی‌های منتشر شده توسط استودیو Guerrilla Games، مربوط به طراح ارشد مبارزات ربات‌ها است. در این آگهی نوشته شده: «استودیو گوریلا گیمز در‌صدد استخدام یک طراح ارشد مبارزات با‌تجربه و پر‌شور است تا به خلق انواع دشمنان رباتیک که مبارزه با آن‌ها به صورت Co-op تماشایی، چالش‌بر‌انگیز و به یاد ماندنی باشد، کمک کند». در ادامه این موقعیت شغلی آمده که فرد استخدام شده علاوه بر طراحی «ربات‌های جدید»، باید رفتار‌های ربات‌های مشهور موجود در سری بازی‌های Horizon را طراحی و به روز رسانی و در صورت لزوم تغییر دهد. همچنین آگهی مربوط به استخدام طراح ارشد مبارزات نشان می‌دهد که بازی آنلاین سری Horizon دارای دشمنان انسان خواهد بود.

بازی آنلاین سری Horizon هورایزن

بازی آنلاین سری Horizon یک تجربه داستان محور خواهد بود

همان‌طور که بسیاری از بازیکنان انتظار دارند، بازی Co-op سری هورایزن همچنان یک تجربه اوپن ورلد بوده و روی روایت داستان تمرکز خواهد داشت. در آگهی مربوط به استخدام نویسنده اصلی نوشته شده است: «نویسندگان ما به دنبال این هستند که مرز‌های داستان سرایی دراماتیک در بازی‌های Open-World را جا‌به‌جا کنند. ما می‌خواهیم که بازیکنان با کوئست‌ها و شخصیت‌های ما درگیر شده، از دیالوگ‌هایی که بیان می‌شوند لذت ببرند و مدت‌ها پس از کنار گذاشتن کنترلر، همچنان داستان‌های ما را در ذهن مرور کنند.»

با توجه به موارد گفته شده، هیچ شکی وجود ندارد که یک تجربه Co-op و آنلاین از سری Horizon در حال ساخت بوده و استودیو Guerrilla Games با تمام قوا مشغول ساخت آن است. در حال حاضر مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا این بازی آماده معرفی و انتشار شود.

تا این زمان علاقه‌مندان و طرفداران سری هورایزن می‌توانند از محتوا‌هایی که در ماه‌های آینده ارائه می‌شوند، لذت ببرند. بازی Horizon Call of the Mountain در تاریخ 22 فوریه 2023 (3 اسفند 1401) برای هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR 2 منتشر خواهد شد. اخیرا بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West تحت عنوان Burning Shores معرفی شد. این DLC در تاریخ 19 آوریل 2023 (30 فروردین 1402) به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر ساخت نسخه ریمستر بازی Horizon Zero Dawn منتشر شده است.

نظر شما در مورد بازی آنلاین سری Horizon چیست؟ آیا چشم انتظار تجربه این اثر هستید؟ به نظر شما بازی Co-op سری هورایزن با استقبال رو‌به‌رو خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.