بازی Crime Boss کرایم باس
محمد صادق شجاعی

بازی Crime Boss با حضور دنی ترخو معرفی شد

محمد صادق شجاعی 18 آذر 1401 بدون دیدگاه
374 بازدید

در بخشی از رویداد The Game Awards 2022، شرکت 505 Games از اثری تازه به نام بازی Crime Boss (کرایم باس) رونمایی کرد که بازیگران مختلفی از جمله دنی ترخو و چاک نوریس در آن ایفای نقش می‌کنند.

مراسم گیم اواردز 2022 بامداد امروز برگزار شد و در قالب آن از بهترین آثار صنعت ویدیو گیم در سال جاری تقدیر شد. اما رویداد مذکور تنها به این مورد ختم نمی‌شود و در قالب از چندین اثر جدید نیز رونمایی شد. یکی از این آثار تازه، بازی Crime Boss است که شرکت 505 Games وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد.

بازی کرایم باس یک اثر تیر‌اندازی اول شخص و مخفی‌کاری است که در قالب آن بازیکنان باید با انجام سرقت‌ها، رقابت با سایر گروه‌های خلافکاری و ایجاد یک امپراتوری جنایی، برای تبدیل شدن به رهبر دنیای جرم و جنایت تلاش کنند. اثر مذکور در نسخه خیالی از فلوریدا در دهه 90 جریان دارد. بازی کرایم باس که پیش از این با اسم رمز Project Care Bear شناخته می‌شد، هم به صورت تک‌نفره و هم به صورت Co-op چهار‌نفره قابل تجربه است.

بازی Crime Boss کرایم باس

بازی Crime Boss به صورت Co-op قابل تجربه است

بازی Crime Boss از هنر و استعداد بازیگران متعددی بهره می‌برد. مایکل مدسن، بازیگر فیلم Reservoir Dogs، نقش اصلی این اثر به نام تراویس بیکر را ایفا خواهد کرد. علاوه بر او، هنرمندانی از جمله چاک نوریس (بازیگر فیلم Way of the Dragon)، دنی گلاور (بازیگر سری فیلم‌های Lethal Weapon)، دنی ترخو (بازیگر فیلم Desperado)، وانیلا آیس (خواننده مشهور) و مایکل روکر (بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy) در بازی کرایم باس حضور دارند.

نکته جالب توجه در قبال بازی Crime Boss این است که بر اساس تریلر و تصاویر اثر مذکور، به نظر می‌رسد چاک نوریس نقش خودش را ایفا خواهد کرد. در تصویر منتشر شده از این بازیگر، می‌توانید نام «نوریس» را روی جلیقه‌اش مشاهده کنید.

بازی کرایم باس توسط استودیو Ingame که در کشور جمهوری چک مستقر است، ساخته شده و حکم اولین محصول این استودیو را دارد. اثر مذکور قرار است در تاریخ 28 مارس 2023 (8 فروردین 1402) به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اپیک گیمز روی کامپیوتر منتشر خواهد شد. نسخه کنسولی این اثر در مقطع دیگری از سال آینده میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد بازی Crime Boss چیست؟ آیا قصد تجربه این اثر را دارید؟ به نظر شما بهره‌گیری از بازیگران شناخته‌شده چه تاثیری در موفقیت بازی کرایم باس خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.