بازی Horizon Forbidden West
سارا هابطی

زمان انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West فاش شد

سارا هابطی 17 آذر 1401 بدون دیدگاه
617 بازدید

براساس گزارشات منتشر شده از سوی وب سایت Insider Gaming و کاربر مشهوری به نام The Snitch، در روزهای آینده شاهد انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West (هورایزن فوربیدن وست) تحت عنوان Burning Shores خواهیم بود.

در تازه‌ترین اخبار بازی منتشر شده از دنیای بازی‌های ویدیویی متوجه شدیم که یکی از کاربران توییتر به نام The Snitch، تصویری از مکان جدیدی در بازی هورایزن فوربیدن وست منتشر کرده که بسیاری از افراد تصور می‌کنند که این مکان جدید به بسته‌الحاقی جدید این بازی اشاره دارد. اگرچه هنوز هیچ تایید رسمی از سوی سازندگان بازی هورایزن فوربیدن وست برای انتشار این بسته‌الحاقی جدید صورت نگرفته، اما اکثر طرفداران در انتظار انتشار آن هستند. زیرا بسته‌الحاقی نسخه قبلی بازی یعنی Horizon Zero Dawn نیز به نام Frozen Wilds بعد از یک سال عرضه، منتشر شد. با این که چیزی به پایان سال 2022 نمانده، این ادعا می‌تواند تا حدودی به طرفداران امید ارائه یک بسته‌الحاقی برای این بازی را بدهد.

اگر تصویر منتشر شده از سوی The Snitch حقیقت داشته باشد، می‌توان گفت بسته‌الحاقی جدید بازی، ما را به سمت مکانی به نام سواحل سوزان (The Burning Shores) خواهد برد. در کمپین داستانی بازی چندین بار نام این منطقه برده می‌شود، اما بازیکنان امکان دسترسی و سفر به آنجا را ندارند. همچنین این مکان در دفترچه خاطرات Gildun، عنوان «مکان شعله‌های آتش و دریاچه نمک» یاد شده است.

بسته الحاقی Horizon Forbidden West

انتشار بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West

براساس ادعای Insider Gaming، بسته‌الحاقی The Burning Shores بازی فوربیدن وست در آوریل 2023 (فروردین یا اردیبهشت 1402) منتشر خواهد شد و به نوعی اعلام آن قریب‌الوقوع است. وجود این بسته‌الحاقی از آنجایی بسیار قوت گرفت که مدتی پیش تعدادی از بازیگران بازی فوربیدن وست تصاویری از مراحل موشن کپچر منتشر کردند که گمانه‌زنی‌های زیادی را به همراه داشت.

جالب اینجاست بدانید که احتمال نشان دادن تریلری از این بسته‌الحاقی در رویداد پیش رو یعنی The Game Awards 2022 که 4 بامداد روز جمعه برگزار می‌شود، وجود دارد. بازی Horizon Forbidden West در بخش‌های مختلفی از این رویداد، دارای 7 نامزد از جمله بهترین اجرا (اشلی برچ در نقش آلوی) و بهترین بازی سال شده است. اگرچه نیز این امکان وجود دارد که پلی استیشن بخواهد در رویداد مخصوص به خودش (PlayStation Showcase)، بسته‌الحاقی مورد نظر را برای این عنوان معرفی کند. با این حال هنوز هیچ اطلاعات رسمی منتشر شده و باید تا زمان ارائه خبرهای موثق صبر کنیم.

منبع: dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.