هک کالاف دیوتی وارزون 2
یحیی رحیمی

هکرها قایق‌های پرنده در آسمان وارزون 2 به پرواز درآوردند

یحیی رحیمی 5 آذر 1401 2 دیدگاه
564 بازدید

هک و تقلب جزو ناخوشایندترین جنبه‌های یک بازی آنلاین و چندنفره به‌حساب می‌آید. بدون شک هکرها باعث برهم خوردن تجربه بازی برای همگان می‌شوند. تعدادی از هکرها در سوی دیگر تنها به دنبال تخریب بازی هستند و اینکه اوقات خوشایندی برای دیگران بسازند. به‌تازگی هکرهای وارزون 2 موفق شده‌اند قایق‌های آبی موجود در بازی را به پرواز درآوردند و باعث خنده بازیکنان و طرفداران شوند.

ویدیوهای مختلفی از نحوه تقلب در بازی Call of Duty Warzone 2 منتشر شده است. هکرها علاوه بر آنکه توانسته‌اند به کدهای بازی رسوخ کنند و با پیدا کردن دیگر بازی‌کنان، آن‌ها را حذف کنند؛ تغییراتی در وسایل نقلیه هم ایجاد کرده‌اند. یکی از ویدیوها نشان می‌دهد که فردی با هک وارزون 2، قایق آبی را به آسمان برده و همانند بالگرد از آن استفاده می‌کنند. این ویدیو که در عین حال قدرت نفوذ هکرها را نشان می‌دهد، بسیار خنده‌دار است و باعث‌شده تا هزاران بار دیده شود.

استفاده از آهنگ مخصوص دزدان دریایی روی ویدیو باعث شده تا بار کمدی آن افزایش پیدا کند. به هر حال هکرهای Warzone 2 هم دزدان دریایی هستند که با قایق‌های پرنده در آسمان بازی جولان می‌دهند. دیگر ویدیو که طول آن شش دقیقه است، توسط یکی از چیترهای وارزون 2 آپلود شده است. وی انواع و اقسام صحنه‌های پرواز با قایق را نشان می‌دهد و اینکه چطور بقیه به این حرکت توجه می‌کنند و می‌خندند. یکی از کاربران در بخش کامنت‌ها نوشته است که تماشای این ویدیوها به سرگرمی جدید من تبدیل شده است.

هک کالاف دیوتی وارزون 2

هک وارزون 2 و قایق‌های پرنده

هک وارزون 2 بازی‌کنان را به یاد دوران بازی Call of Duty Warzone انداخته است. قبل از آنکه آنتی‌چیت Ricochet معرفی شود، هکرها خودروهای پرنده را در آسمان بازی ظاهر کردند. گفتنی است هک وارزون 2 به یک پاندمی و اتفاق همه‌گیر همانند روزهای آغازین بازی وارزون 1 تبدیل نشده و تنها تعدادی از هکرهای خبره به این قابلیت‌ها دسترسی دارند. بدون شک هیچ‌گاه نمی‌توان متقلبان را به‌طور کامل از یک بازی آنلاین حذف کرد.

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 در طی روزهای اخیر 25 میلیون نفر بازی‌کننده جذب کرده است. امتیازهای کلی بازی در شبکه استیم چندان مثبت نیست. در مطلب دیگری به مشکلات وارزون 2 پرداختیم و اینکه طراحی ناپسند رابط کاربری و همچنین قطع شدن سرورها و باگ‌های موجود باعث شده تا افراد زیادی لب به انتقاد بگشایند. بیش از یک هفته از انتشار Warzone 2 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر می‌گذرد و هر روز به تعداد حواشی آن اضافه می‌شود. نظر شما در مورد هک وارزون 2‌ چیست؟ آیا این قایق‌های پرنده را دیده‌اید؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    احمد ناصر

    مهمان

    سلام ایا اپراتور هایی که تو وارزون 1 خریدم میشه تو وارزون 2 استفاده کنم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به احمد ناصر

      نویسنده

      سلام خیر. آیتم‌ها و اپراتورها منتقل نمیشن