نوید قادری

فصل فوتبال بازی زولا با یک به روزرسانی جدید شروع شد

نوید قادری 7 آذر 1401 بدون دیدگاه
5,184 بازدید

در فصل فوتبال بازی زولا – Zula می‌توانید جام جهانی را به سبکی دیگر تجربه کنید! به روزرسانی جدید فصل فوتبال هم‌اکنون با محتوای تازه در دسترس قرار دارد. بازی زولا مدت‌هاست که با عرضه آپدیت‌های مختلف و فصلی، سعی داشته تا کاربران را همیشه برای تجربه‌های تازه با محتوای جدید، سرگرم نگه دارد. با این وجود، هر فصل از بازی زولا معمولا متناسب با رویدادهایی خاص برگزار می‌شوند؛ برای مثال در دوران هالووین فصل وحشت به این بازی اضافه شد و دیدیم که حالت کلبه وحشت، برای تجربه‌ای منحصر، در دسترس بازیکنان زولا قرار گرفت. این در حالی است که اکنون با شروع جام جهانی، فصل فوتبال آغاز شده است!

در فصل فوتبال بازی زولا تغییرات بسیاری از جمله اضافه شدن انواع سری‌ها و پوسته‌های جدید اعمال شده و از طرفی گیم پلی آن نیز دستخوش تغییراتی شده است. حال شما می‌توانید بازی فوتبال در زولا را که پیش‌تر در نقشه حیاط مدرسه انجام می‌شد، در استادیوم نیز تجربه کنید! همچنین نکته قابل توجه اینجاست که اینبار دیگر نیازی نیست تا این حالت را در شرایط خاص بازی کنید، بلکه فوتبال به لابی‌های عمومی هم اضافه شده است.

فصل فوتبال بازی زولا

علاوه بر فوتبال نیز حال با این به روزرسانی جدید، قابلیت گروه ۲.۰ – Clan 2.0 به تازگی به بازی زولا اضافه شده که تغییرات فوق‌العاده جالبی را اضافه می‌کند! شما در این نسخه جدید از گروه می‌توانید آیتم‌های گروهی را در منو بازارچه عوض کنید و همچنین به جای سقف ۵۰، اینبار تا سطح ۱۰۰ گروه خود را با تجربه مسابقات مختلف ارتقا دهید! این در حالی است که با هربار بالاتر رفتن سطح، جوایز ویژه و بیشتری را دریافت خواهید کرد که همه آیتم‌های آن، به تمامی اعضای گروه خواهد رسید.

 

تغییرات کلی به روزرسانی جدید، در فصل فوتبال زولا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  1. بازی‌های فوتبال در به روزرسانی جدید زولا در نقشه‌های استادیوم و حیاط مدرسه قابل تجربه هستند. رقابت‌های جام جهانی را در Zula بازی کنید!
  2. حالت فوتبال هم‌اکنون در سرورهای معمولی قرار داده شده است. همچنین جعبه‌های مخصوص این فصل نیز به بازی اضافه شده‌اند.
  3. در این نسخه جدید که گروه ۲.۰ نام دارد، می‌توانید آیتم‌های گروهی خود را در منو بازارچه گروه عوض کنید. همچنین با این به روزرسانی جدید از بازی زولا سطح گروه‌ها از ۵۰، به ۱۰۰ ارتقا پیدا کرده است!
  4. جوایز هر سطح از گروه در بازی Zula به تمامی اعضا داده می‌شود. همچنین هربار که شما یک سطح بالاتر می‌روید، می‌توانید هدایای Level بعد را مشاهده کنید.
  5. ارتقا سطح گروه در نسخه ۲.۰ بدین شکل است که شما هربار با رفتن به سطح جدید، جوایز چندبرابری را نسبت به قبل دریافت می‌کنید؛ طوری که وقتی برای مثال از ۶۰ به ۶۱ بروید، همان جوایز سطح ۶۰ را با چندین آیتم بیشتر دریافت خواهید کرد.
  6. سطح گروه شما در پاداش امتیاز زولا، ارتقا اسلحه، ستاره بتل پس، منابع و همچنین میزان تجربه – XP که پایان هر بازی به دست می‌آورید، تاثیر مستقیم خواهد گذاشت؛ سطح بالاتر = پاداش بیشتر!
  7. در به روزرسانی جدید بازی زولا شما می‌توانید براساس سطح خود از فروشگاه توکن Zula تخفیف بگیرید! این تخفیف‌ها هنگامی که سطح گروه را بالاتر ببرید بیشتر خواهد شد.
  8. ترکیب کارت تخفیف ویژه و متناسب با سطح گروه را برای اعضا به همراه خواهد داشت. همچنین اعضا هنگام باز کردن دسته کارت ششم، تخفیف معادل سطح را دریافت خواهند کرد.
  9. در حالت مبارزه گروهی (Team Deathmatch) اعضای تیم‌ها، توکن فصلی، زولا و رقابتی را متناسب با سطح گروه خود دریافت خواهند کرد
  10. سلاح محبوب Groza طی فصل‌های گذشته باعث شده بود تا افراد به جای تجربه Zula با اسلحه دلخواه خود، صرفا برای قدرت بیشتر سراغ گروزا بروند. به همین دلیل نیز در به روزرسانی جدید بازی زولا عملکرد این سلاح برای متعادل شدن گیم پلی، کمی ضعیف‌تر شده است.
  11. سری پهلوانانه ترمیناتور نارنجی.
  12. سری پهلوانانه ترنسفورم آبی.
  13. پوسته کشورهای حاضر در جام جهانی، شامل؛ ایران، آلمان، فرانسه، برزیل و آرژانتین.
  14. سری‌های جدید گالاتسترای، بشیکتاش و فنرباغچه.
  15. دستکش دروازه‌بان! ویژه فصل فوتبال زولا اضافه شد.
  16. اسپری‌های جدید و فوتبالی ویژه فصل تازه زولا
  17. جاکلیدی متحرک النا و ندا در فروشگاه فصلی اضافه شد!
  18. بهبود بخش تنظیم حساسیت موس و میکروفون.
  19. رفع مشکل عدم نمایش تخفیف برای آیتم‌های قابل خریداری با ارز ZP – امتیاز زولا.
  20. به روزرسانی تصویر لابی فوتبال به استادیوم
  21. به روزرسانی نوار سطح گرافیکی در منو تنظیمات
Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.