دانلود بازی Charterstone Digital Edition برای PC
دانلود بازی Charterstone Digital Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Charterstone Digital Edition برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1401 بدون دیدگاه
2,601 بازدید

دانلود بازی Charterstone Digital Edition برای کامپیوتر

بازی‌های تخته‌ای و رومیزی از تجربه‌های فیزیکی و حضوری هستند که تعدادی بازیکن در دنیای واقعی دور هم جمع شده و به تجربه آن می‌پردازند. با این حال با گسترش بازی‌های ویدیویی مولتی پلیر، گیمرها به وارد شدن این مدل آثار به دنیای عناوینی دیجیتالی واکنش مثبتی نشان دادند. یکی از جدیدترین نمونه‌ها از یک بازی تخته‌ای که وارد صنعت گیم شده، Charterstone Digital Edition از استودیوی Acram Digital است. عنوانی که در کنار تفاوت، شباهت زیادی با بازی اصلی دارد.

بازی اصلی Charterstone به دست Jamey Stegmaier ساخته شده و در سال 2017 منتشر شده بود. این بازی با گیم پلی نوآوری‌اش، توانسته بود تعداد زیادی جایزه مربوط به عناوین تخته‌ای را برنده شود. بازیکنان در طول دوازده کمپین بازی با هم کار می‌کنند تا یک دهکده بسازند، در حالی که به طور هم‌زمان برای برنده شدن در هر بازی با هم رقابت می‌کنند تا در نهایت کمپین را یک نفر برنده شوند. حس همکاری و رقابتی در کنار هم باعث شده تا با عنوان خاص و متفاوتی روبرو باشیم.

بازیکنان ساختمان‌هایی می‌سازند، اهدافی را به دست می‌آورند و برای باز کردن جعبه‌ها پول خرج می‌کنند که قوانین، ساختمان‌ها و توانایی‌های ویژه‌ای را به بازی اضافه می‌کند. وقتی کمپین به پایان رسید، بازیکنان یک نسخه منحصر به فرد از اثر نهایی خواهند داشت که می‌توان آن را از آن پس بازی کرد. اهدافی در بازی وجود دارد که از پیش تعیین شده و البته تصمیمات بازیکن بر روی بسیاری از نتایج تأثیر خواهد گذاشت. اگر از طرف‌داران بازی‌های گروهی و تخته‌ای هستید، این عنوان جالب را از دست ندهید.

بازی Charterstone Digital Edition عنوانی در سبک استراتژیک و تخته‌ای است. این بازی بر اساس عنوان معروف فیزیکی و تخته‌ای ساخته شده که از یک تا شش بازیکن در هر کمپین پشتیبانی می‌کند. اگر به بازی‌های تیمی که هیجان و موقعیت‌های جذابی را برایتان ایجاد می‌کنند علاقه دارید، Charterstone Digital Edition برای شما ساخته شده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Kardboard Kings و Ys VIII Lacrimosa of Dana را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Charterstone Digital Edition برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Dual Core 1.6 GHz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities
DirectX: Version 9.0
Storage: 650 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The campaign is divided into a series of separate games. Each game will have its own unique rule and bonus objective. Each game will build upon the previous one and add something new! Your decisions and play style will affect the progress and the end of the campaign. What’s more, there are no negative interactions between players. In other words, you score points on the back of your own strategy, not by undermining your opponents. It’s especially important when playing against your friends or family in online or hot-seats multiplayer!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.