دانلود بازی Hell is Others برای PC
دانلود بازی Hell is Others برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hell is Others برای PC

پارسی گیم 4 آذر 1401 2 دیدگاه
3,773 بازدید

دانلود بازی Hell is Others برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن دوبعدی طی چند سال اخیر به واسطه موفقیت برخی آثار مستقل، به شدت گسترش یافته و هر روزه می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را پیدا کرد. بازی جدید تیم Strelka Games، یعنی Hell is Others یکی از خوش ساخت ترین آثار ژانر شوتر تاپ داون دوبعدی بوده که در سال جاری منتشر شده است. این بازی در یک دنیای جهنمی و دیوانه‌وار جریان دارد که نیروی شیطانی بر آن حاکم بوده و خون باارزش‌ترین ارز درون آن محسوب می‌شود. شخصیت اصلی نیز باید برای کسب خون، به فعالیت‌های خطرناکی دست بزند.

شخصیت اصلی بازی، Adam Smithson نام داشته که در آپارتمانی در پایین شهر زندگی می‌کند. تنها همدم و یار وی، یک گیاه خانگی بوده که وی مسئولیت مراقبت از آن را بر عهده دارد. با این حال مانند هر چیز دیگری در این شهر، این گیاه نیز برای زنده ماندن به خون نیاز دارد. پس شخصیت اصلی ما مجبور است برای یافتن این ماده باارزش، به خیابان‌های تاریک شهر سفر کرده و به هر قیمتی که شده آن را به دست بیاورد. با این حال، افراد دیگری نیز همین هدف را در سر دارند و در مسیرتان قرار می‌گیرند.

بازی Hell is Others اکشنی سرعتی و نفس گیر را به شما ارائه می‌کند که وقت برای تلف کردن درونش وجود ندارد. همچنین این بازی حالتی مولتی پلیر و به شدت خوش ساخت داشته که امکان قرار گرفتن و یا همکاری با دیگر بازیکنان را برای پیشروی در بازی به شما می‌دهد. گرافیک زیبای پیکسلی این بازی، شما را در محیط تاریک و خشن جهنمی‌اش فرو برده و اجازه خروج هم نمی‌دهد. اگر به دنبال یکی از سریع‌ترین و هیجان‌انگیزترین اکشن‌های سال هستید، Hell is Others را از دست ندهید.

بازی Hell is Others عنوانی در سبک اکشن و شوتر است. شخصیت اصلی باید در شهری جهنمی، برای زنده نگه داشتن گیاه خانگی خود، به دنبال کسب خون به هر قیمتی باشد. گیم پلی بازی به شدت سریع و خشن بوده و شما را درون خود غرق خواهد کرد. تجربه Hell is Others مناسب کسانی است می‌خواهند از بهترین اکشن‌های سال را تجربه کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Chernobylite و Necromunda Hired Gun را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hell is Others برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 5 2600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX480 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-9400F / AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce RTX 2060 / AMD Radeon RX 5700 XT or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Adam Smithson does his best to exist in his tiny apartment, alone, high above Century City. His only companion is a bonsai tree, which he dutifully cares for—perhaps only to pass the time. Time which seems to have no beginning or end. But like everything else in the city, his plants require blood to survive. So Adam is forced to find a regular supply on the dark streets below. An elevator lowers Adam into the shadowy nightmare of the city where the hunt begins. In a place where blood is currency, and the only way out is down, Adam must survive and thrive the best he can while confronting others with the same goal in mind.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mod

    مهمان

    سلام ببخشید بازی میخواد به استیم وصل بشه و نمیاد،کرک بازی رو میشه قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    M

    مهمان

    سلام کرک بازی رو میشه قرار بدید

    پاسخ دهید