دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای PC
دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای PC

پارسی گیم 1 آذر 1401 2 دیدگاه
6,462 بازدید

دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و ماجراجویی زیادی وجود دارند که مخاطبان کم سن‌تر را هدف قرار داده و سعی می‌کنند با فضای خانوادگی‌شان، برای آن قشر خاص جذاب باشند. یکی از جدیدترین نمونه‌های این موضوع، بازی Tad the Lost Explorer بوده که بر اساس انیمیشنی سینمایی به همین نام توسعه یافته است. این بازی قرار است، فضای جذاب کارتونی و ماجراجویی‌های سرگرم کننده انیمیشن را برای خانواده‌ها به ارمغان آورده و مأموریت‌های جذابی را برای ساعات هیجان انگیزی به شما ارائه کند.

بازی Tad the Lost Explorer دقیقاً همان فرمول‌های آشنا و معروفی که در سایر بازی‌های اکشن و ماجراجویی شهرت دارد، البته نسخه ساده شده‌اش را پیاده سازی کرده است. بازیکنان در حین مبارزه با دشمنان و حل پازل‌های مختلف محیطی، از مکان‌هایی مانند پاریس، وراکروز، شیکاگو و ال قاهره دیدن می‌کنند، به جستجوی تبلت زمردی باارزشی پرداخته و دوستان خود را نجات می‌دهند. گیم پلی بازی متشکل از ترکیب حل معماهای محیطی با مبارزات ساده و بدون خشونت بالا است.

شخصیت اصلی بازی که یک ماجراجوی دست و پا چلفتی است و دلیل اصلی به مشکل خوردن با دوستان خود، آزاد کردن نفرین باستانی بوده و حال خود باید دست به کار شده و خرابکاری‌اش را درست کند. گنج‌های پنهانی در هر مرحله از بازی به خوبی مخفی شده و شما می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. داستان بازی دنبال کننده وقایعی است که در فیلم انیمیشنی رخ داده و اگر به تماشای آن نشسته باشید، قطعاً می‌توانید لذتی متفاوت از بازی ببرید. تجربه این اکشن و ماجراجویی جذاب به همه توصیه می‌شود.

بازی Tad the Lost Explorer عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. این بازی بر اساس انیمیشنی به همین نام ساخته شده و این بار شما را در نقش قهرمانان و ماجراجوهای فیلم قرار می‌دهند که به دنبال یافتن گنج‌های باستانی هستند. پازل‌های محیطی و اکشنی جذاب، از دلایلی است که بازی Tad the Lost Explorer می‌تواند هر کسی را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lonesome Village و Asterix and Obelix XXXL The Ram From Hibernia را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Tad the Lost Explorer برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1 64bit, Windows 8.1 64bit
Processor: Intel Core i3-2100 / AMD® FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti / ATI Radeon HD 7950
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
Sound Card: DirectX 9 sound device
Additional Notes: Controller support: Microsoft Xbox ® Controller for Windows®

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The lost explorer, Tad, is once again on a whole new adventure! A mysterious curse will take you through the cities of Veracruz, Chicago, Paris and Cairo on an epic journey to find the emerald tablet and save your friends.
Have a great time with Tad and his companions in this 3D action video game, where you will face intricate puzzles, survive crazy adversities, and help your friends.
Get ready to visit a multitude of cool locations, where you’ll jump off huge platforms, climb up buildings, reconstruct part of the past, swim surrounded by piranhas and… You may even encounter an adversary ready to thwart your plans!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ali

    مهمان

    با سلام و درود. ورژن v1.01 این بازی هم آمده. ممنون میشیم که قرارش بدید!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali

    مهمان

    بسیار عالی! دست شما درد نکنه.

    پاسخ دهید