دانلود بازی Bravery and Greed برای PC
دانلود بازی Bravery and Greed برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bravery and Greed برای PC

پارسی گیم 30 آبان 1401 بدون دیدگاه
3,066 بازدید

دانلود بازی Bravery and Greed برای کامپیوتر

گاهی اوقات، یافتن یک بازی که از بخش تک نفره و چند نفره خوبی به صورت هم‌زمان پشتیبانی کند، کار بسیار دشواری است. همیشه یک بخش نسبت به دیگری ضعف‌هایی خواهد داشت. با این حال، تیم بازی سازی Rekka Games موفق شده‌اند تا با انتشار عنوان جدیدشان یعنی Bravery and Greed، تعادل بی نظیری بین این دو بخش ایجاد کنند. این بازی اکشن و ماجراجویی روگ لایک، چالش برانگیز و بسیار اعتیادآور است، هم به صورت انفرادی و هم اگر با دیگران به تجربه آن مشغول شوید.

بازی با حضور چند قهرمان آغاز شده که آرزوی رسیدن به قلعه‌ای خطرناک و غارت ثروت‌های آنجا را دارند؛ این کار آسانی نخواهد بود. برای باز کردن قفل دری که به قلعه منتهی می‌شود، آنها به چهار قطعه نیاز دارند؛ هرج و مرج، نظم، زندگی و تاریکی. برای به دست آوردن این قطعه‌ها، باید در چهار مرحله با مضمون متفاوت بازی کنید و غولی را که در انتهای سیاه‌چال منتظر شماست شکست دهید. با پیشروی در سیاه‌چاله‌ها، با مسیرهای متفاوتی روبرو می‌شوید که به بازی تنوع می‌بخشد.

به دلیل روگ لایک بودن بازی Bravery and Greed شما هیچ تجربه مشترکی با سایر گیمرها نخواهید داشت. اگر در طول ماجراجویی خود بمیرید، باید یک بار دیگر از ابتدا شروع کنید. با این حال، ابتدا یک صفحه نمایش مجدد خواهید دید که نشان می‌دهد چند دشمن را شکست داده‌اید و چقدر طلا جمع آوری کرده‌اید. گرافیک زیبای پیکسلی با رنگ‌های شاد و محیط‌های متنوع، از ویژگی‌های مثبت این بازی اکشن محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک اثر روگ لایک متفاوت هستید، این بازی برای شما است.

بازی Bravery and Greed عنوانی در سبک روگ لایک و اکشن است. این بازی شما را در قالب چهار قهرمان با ویژگی‌های مختلف قرار داده که می‌توانید به صورت تک نفره و یا به همراه دوستان خود به تجربه بازی بپردازید. گیم پلی هیجان‌انگیز و کاملاً تصادفی بازی، صدها ساعت سرگرمی هیجان‌انگیز را برایتان آماده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Tower Princess و Cult of the Lamb را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Bravery and Greed برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-650 or AMD Phenom II X4 965
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 8800 GT, 512 MB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB
Storage: 550 MB available space
Additional Notes: Low 720p @ 30 FPS. 4 players gameplay.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-6300
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760, 2 GB or AMD Radeon R9 270x, 2 GB
Storage: 550 MB available space
Additional Notes: High 1080p @ 60 FPS. 4 Players gameplay.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Whether you’re playing as the mighty Amazon, the valiant Warrior, agile Rogue or spell-weaving Wizard, each class possesses a breadth of fantastic and powerful combo move sets. Parry, dodge, juggle, zone and unleash destructive special moves to take the upper hand against ever mightier foes, bosses and even your friends.
Explore a variety of thrilling environments in Adventure Mode as you tackle biomes and bosses in your search for runes to the Sky Fortress. Team up with friends and battle against wave after wave of enemies in the challenge Survival Mode or settle the grudge with arena-based team and solo PvP.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.