ادای احترام God of War Ragnarok
یحیی رحیمی

ادای احترام God of War Ragnarok به توسعه‌دهنده درگذشته

یحیی رحیمی 28 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,402 بازدید

یکی از مأموریت‌های فرعی بازی God of War Ragnarok داستان تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده‌ای در مورد دو شخص را بیان می‌کند که یک ایستراگ به‌حساب می‌آید و ادای احترام به یکی از توسعه‌دهندگان درگذشته بازی است. بازی‌کنان همچنان در حال کشف رازهای خدای جنگ هستند و مدتی پیش نیز اشاره God of War Ragnarok به لست آو آس جزو سر تیتر خبرها قرار گرفت.

دنیای بازی گاد آو وار رگناروک پر از رازها و نشانه‌های مخفی است که یافتن آن‌ها نیازمند چشم تیز و وقت کافی است. در واقع 20 ساعت کامل محتوای فرعی در نظر گرفته شده است و استودیو سانتا مونیکا بازیکنان را تهییج می‌کند تا تمامی این محتوا را تجربه کنند. البته مأموریت‌های فرعی به مراحل اصلی مربوط نیستند و حذف آن‌ها، تأثیری روی تجربه کلی بازی نمی‌گذارد. در مطلبی به زمان مورد نیاز God of War Ragnarok پرداختیم و اینکه چه اندازه وقت برای جستجو کامل در بازی نیاز دارید.

یکی از مأموریت‌های قابل‌توجه در Across the Realms اتفاق می‌افتد. میمیر داستان دو فرد به نام جاری و سومر را روایت می‌کند که در سرزمین‌های مختلف سفر می‌کرده‌اند. طراح شخصیت‌های بازی در یک رشته توییت نوشت که داستان جاری و سومر در واقع ادای احترام به همکار آن‌ها، جیک اسنایپس است که در سال 2020 جان خود را از دست داد. وی نوشت که همانند جاری و سومر آن‌ها به پارک‌های مختلف سراسر ایالات‌متحده سفر کرده‌اند و هر دو می‌خواستند که نشانه‌ای در بازی از خود به جا بگذارند. اسنایپس پیشنهاد داده که یک قلب ترسیم شود و حروف اول اسم آن‌ها به زبان نورس باستان روی سنگ حک شود.

ماموریت فرعی God of War Ragnarok

ماموریت فرعی مهم God of War Ragnarok

پس از درگذشت جیک اسنایپس، طراح شخصیت‌های بازی God of War Ragnarok از کارگردان می‌خواهد تا ایده او را عملی کنند. تیم توسعه‌دهنده در نهایت قلب‌های متعددی در بازی قرار می‌دهند و همچنین یک مأموریت فرعی برای ادای احترام به وی طراحی می‌کنند. مأموریت فرعی در مورد دو فردی است که یکدیگر را پیدا می‌کنند و اینکه به کجا تعلق دارند. این مکان به اسم The Eternal Campfire در بازی وجود دارد و هنگام پایان مأموریت فرعی می‌توان به آن نقطه رسید.

هندریک در پایان توییت از میزان حمایت طرفداران بازی تشکر کرد. بسیاری نوشته‌اند که آن‌ها قلب حک‌شده در آلفهایم را یافته‌اند و اینکه این آخرین بخش بازی قبل از اتمام بوده‌ است. ادای احترام God of War Ragnarok به توسعه‌دهنده درگذشته باعث شد تا افراد زیادی از تمایل برای خرید و تجربه بازی بگویند. گاد آو وار رگناروک در حال حاضر جزو نامزدهای Game Awards 2022 برای دریافت جایزه بهترین بازی سال قرار دارد.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.