خرید بک لینک و رپورتاژ قوی و معتبر - بهترین بک لینک ها
بخش تبلیغات

خرید بک لینک و رپورتاژ قوی و معتبر – بهترین بک لینک ها

بخش تبلیغات 23 آبان 1401 بدون دیدگاه
22,348 بازدید

آیا می توان از دیجی کالا بک لینک و رپورتاژ خرید؟ این سوالی است که توسط مدیران سایت هایی که قصد ارتقا رتبه در گوگل دارند زیاد پرسیده می شود، علت آن هم اعتبار و قدرت دامنه وبسایت دیجی کالا است که یکی از قدرتمندترین وبسایت های ایران شناخته می شود و روزانه هزاران بازدیدکننده دارد،این به آن معنی است که اگر لینک وبسایت شما در دیجی کالا قرار بگیرد ، می توانید به سرعت شاهد حضور سایت خود در صفحه اول گوگل باشید.بنابراین امکان خرید بک لینک و رپورتاژ از دی جی کالا وجود دارد ؟ در این مطلب به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

مزیت خرید بک لینک و رپورتاژ از دی جی کالا چیست ؟

همانطور که گفتیم ، سایت دیجی کالا دارای دامنه ای قدرتمند است ، یعنی اگر توسط این وبسایت به وبسایت دیگری بک لینک ایجاد شود ، گوگل ارزش و رتبه وبسایت مقصد بک لینک را افزایش می دهد ، چراکه در فرایند خرید بک لینک ، قدرت دامنه ی لینک دهنده به سایت دریافت کننده ی بک لینک منتقل می شود.

از طرفی دیگر خرید رپورتاژ ار دیجی کالا نیز باعث افزایش ترافیک سایت می شود.زیرا سایت دیجی کالا روزانه هزاران بازدید کننده داشته و کاربران به وبسایت دیجی کالا اعتماد زیادی دارند و طبیعتا رپورتاژ منتشر شده در آن را یک رپورتاژ معتبر می دانند،به همین دلیل از طریق کلیک بر روی لینک های موجود در رپورتاژ به وبسایت شما وارد می شوند.

آیا امکان خرید بک لینک و رپورتاژ از دی جی کالا وجود دارد ؟

سئو کار هایی که در زمینه سئو خارجی فعالیت می کنند به خوبی می دانند که هر اندازه قدرت یک دامنه بالا باشد ، کسب بک لینک به همان اندازه از آن سایت دشوار است.در مورد سایت دیجی کالا نیز این موضوع صدق می کند.متاسفانه خرید بک لینک و رپورتاژ از دی جی کالا ممکن نیست.اما وبسایت های قدرتمند زیادی مانند دیجی کالا وجود دارد که می توانید از آن ها بک لینک و رپورتاژ بخرید.

در نمونه های جهانی و یا داخلی ، سایت هایی وجود دارند که با ساخت پروفایل در آن ها و یا ثبت نام در قسمت وبلاگ نویسی آن ها می توانید در مواردی به صورت رایگان بک لینک ایجاد کنید.برای مثال در وبسایت ویرگول که یک وبسایت پربازدید است ، می توانید به صورت رایگان مطلب منتشر کرده و به سایت خوب بک لینک ایجاد کنید.

و یا اگر قصد خرید بک لینک و رپورتاژ دارید ، پیشنهاد می کنیم به وبسایت بهترین بک لینک مراجعه کنید (backlink.behtarinseo.ir) در این وبسایت می توانید از سایت های معتبر ایرانی و ده ها سایت معتبر خارجی که دامنه قدرتمندی دارند لینک و رپورتاژ خریداری کنید.قیمت پکیج های موجود در این وبسایت برای خرید بک لینک و رپورتاژ بسیار مقرون به صرفه و در عین حال کارایی آن ها برای افزایش ترافیک و رتبه سایت بسیار قابل قبول است.

برای خرید رپورتاژ و بک لینک از وبسایت های قوی روی لینک زیر کلیک کنید :

سفارش بک لینک و رپورتاژ   – backlink.behtarinseo.ir

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.