بازی Resident Evil Remake
یحیی رحیمی

دمو Resident Evil Remake آماده دانلود است

یحیی رحیمی 21 آبان 1401 7 دیدگاه
1,550 بازدید

واژه‌های رزیدنت اویل و ریمیک در طی چند سال اخیر چندان به یکدیگر گره خورده‌اند که دیگر از پروژه‌ای مرتبط با این سری تعجب نخواهیم کرد. گروهی از طرفداران این مجموعه مدت‌هاست مشغول توسعه Resident Evil Remake هستند و توانسته‌اند اولین بازی این مجموعه ترسناک را بازسازی کنند. دمو اولیه ریمیک رزیدنت اویل برای دانلود آماده شده است.

شرکت کپکام در طی چند سال اخیر، ریمیک چند بازی مهم این سری را منتشر کرده است. Resident Evil 2 و Resident Evil 3 Remake جزو این بازی‌ها هستند و به زودی ریمیک رزیدنت اویل 4 با روند و گرافیک جدید منتشر خواهد شد. اما آیا بازی اول هم بازسازی خواهد شد یا خیر؟ گروهی از طرفداران منتظر کپکام نمانده‌اند و شخصاً دست به کار شده‌اند.

تصاویر اولیه Resident Evil Remake نشان داد که بازسازی این اثر با دقت زیادی انجام شده و اگرچه کپکام دخالتی در آن نداشته، اما این گروه کوچک به‌خوبی از پس این پروژه برآمده است. این پروژه به مرحله‌ی مهمی از تولید رسیده و دمو اولیه آن قابل دانلود است. طبق توییت جدید، دمو تنها یک تجربه گرافیکی نیست و بلکه می‌تواند اندکی با روند بازی هم آشنا شد و بخش کوتاهی از اثر را تجربه کرد.

دانلود Resident Evil Remake

دمو Resident Evil Remake

دمو Resident Evil Remake توسط موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده و هدف پروژه نیز بازسازی دوباره بافت‌های بازی با سبک بازسازی رسمی شرکت کپکام است. تیراندازی و حرکت در بازی مشابه ریمیک‌های اخیر رزیدنت اویل است و با بررسی کات‌سین‌های سینمایی هم می‌توانیم ببینیم که کیفیت بازی مناسب است. البته هنوز جا برای پیشرفت وجود دارد و از آنجایی که با یک دمو مستقل مواجه هستیم، انتظار گرافیک بی‌نقص را نداریم.

برای افرادی که می‌خواهند رزیدنت اویل ریمیک را تجربه کنند، باید گفت که لینک دانلود بازی به‌صورت رایگان منتشر شده است. حجم دمو نیز 7.22 گیگابایت است و در نتیجه فضای زیادی برای نصب نخواهید داشت. گفتنی است این پروژه هیچ ارتباطی به کپکام ندارد و با چراغ سبز آن‌ها ساخته نشده است. بررسی اولیه نشان داد که کنترل بازی شباهت چندانی هم به عناوین اخیر این سری ندارند و موتور گرافیکی Unity تغییراتی در حس و حال بازی ایجاد کرده است.

در حال حاضر تاریخ عرضه نسخه کامل رزیدنت اویل ریمیک مشخص نیست و انتظار می‌رود که این بازی به‌َعنوان یک ماد گرافیکی به‌صورت رایگان منتشر شود. تنها کاربران PC می‌توانند به دانلود دمو Resident Evil Remake بپردازند و برنامه‌ای برای عرضه نسخه کنسول اعلام نشده است.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    سلام ببخشید لینک دانلود میدیا فایر خرابه لطفا بررسی شود!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    morteza

    مهمان

    این چه سمی بود پر از باگ و گرافیک افتضاح دانلود نکنید خیلی خنده داره واقعا

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سامان در پاسخ به morteza

      مهمان

      حالت خوبه؟؟

  • Avatar

    کمال

    مهمان

    میشه انلاین رایگان یا افلاین بازی کرد تا حالا نگرفتم لصف جواب بدین مرسی از سایت خوب شما

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کمال

      نویسنده

      بله یک دمو رایگان هست.

  • Avatar

    کمال

    مهمان

    سلام میشه بگین کرک یا استریم چون گرفتنش سخته واسه دان

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کمال

      نویسنده

      لینک دانلود داخل مطلب گذاشته شده است. پارسی‌گیم بازی رسمی برای دانلود قرار می‌دهد و این یک ماد گرافیکی محسوب می‌شود که نسخه کامل هم نیست.