دانلود بازی I See Red برای PC
دانلود بازی I See Red برای PC پارسی گیم

دانلود بازی I See Red برای PC

پارسی گیم 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
3,329 بازدید

دانلود بازی I See Red برای کامپیوتر

سبک Roguelike این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد و بازی‌های جذاب متعددی با الهام گرفتن از عناصرش، سعی در جذب مخاطب دارند. این عناصر با چالش‌برانگیزتر کردن بازی، طراحی تصادفی مراحل و همچنین ارزش تکرار بالایی که به بازی اضافه می‌کنند، گیم پلی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارند. بازی I See Red از استودیو Whiteboard Games یک بازی اکشن و فضایی با عناصر Roguelike بوده که مملو از لحظات هیجان‌انگیز، اکشن و سرگرم‌کننده است.

گیم پلی بازی در سبک شوتر با زاویه دوربین ایزومتریک طراحی شده و بسیار روان، سریع و مهیج پیش می‌رود. شما در نقش یک خلاف‌کار کهکشانی به دنبال گرفتن انتقام از یکی از دشمن‌های قدیمی خود هستید و از هیچ ‌چیزی برای رسیدن به این هدف جلوگیری نخواهید کرد. هدف شما تنها یک چیز است و بقیه جزییات دنیا بی‌رنگ شده‌اند، این موضوع در گرافیک بازی نیز مشهود بوده و شما تنها اهداف مهم و اصلی را به رنگ قرمز می‌بینید، چیزی که با نام بازی نیز همخوانی دارد.

عناصر Roguelike تجربه بازی را به‌شدت چالش‌برانگیز و از طرفی لذت‌بخش کرده و ارزش تکرار بالایی به آن می‌بخشد. شما دائم به انواع مرکزها و سفینه‌های فضایی سفر کرده، دشمنانش را که از انسان‌ها، موجودات فضایی و ربات‌ها تشکیل شده‌اند از بین برده و در داستان پیش می‌روید. هر مرگ، مسیری جدید را برای شما تعیین می‌کند و به مرور کاراکتر شما قدرتمندتر شده تا با چالش‌های سخت‌تر آینده بتواند پیش برود. اکشن بالا، گیم پلی روان و همچنین گرافیک هنری خوب که تنها از دو رنگ قرمز و خاکستری استفاده می‌کند، تجربه بازی I See Red را لذت‌بخش رقم خواهد زد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Torchlight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی I See Red برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i3 / AMD FX 8320
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 / AMD RX 550
DirectX: Version 12
Storage: 13 GB available space
Sound Card: If you can hear metal in the trailer above, then you are good to go.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 8400 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 1660 / AMD RX 580
DirectX: Version 12
Storage: 13 GB available space
Sound Card: If you can hear metal in the trailer above, then you are good to go.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

I See Red offers a frantic gaming experience, allowing you to wreak utter havoc and bring entire ships to their knees. Everything you can interact with, you can destroy. Every cover and detail can explode into a thousand pieces. Use this to your advantage and expose your enemies. You can also brutally execute your foes with your own, bare hands.
Fight your way through the entire galaxy, invading spaceships manned by Humans, Robots or Aliens, each with their own weaponry, augments and more. Every time you begin a new playthrough, you will be able to complete challenges to experience new unexplored paths, more powerful skills, fearless enemies you’ve never seen before, the most incredible abilities and more. Make your runs more diverse every time you start anew and find innovative ways of completing your quest for vengeance!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.