بازی Gotham Knights
یحیی رحیمی

قفل دنوو به بازی Gotham Knights بازگشت

یحیی رحیمی 6 آبان 1401 بدون دیدگاه
489 بازدید

بازی Gotham Knights روز گذشته اولین آپدیت رسمی به‌منظور حل ایرادات اولیه و باگ‌ها را دریافت کرد. این آپدیت با هدف حل مشکلات نسخه کامپیوتر از جمله ایراد عدم اتصال کیبورد، مشکلات کوآپ و حل پایداری کلی بازی منتشر شد. این مسئله باعث شد تا برای مدت کوتاهی قفل دنوو از بازی Gotham Knights حذف شود و در نهایت کرک اولیه بازی منتشر شود. آخرین اخبار بازی حکایت از بازگشت Denuvo به بازی دارند.

در حالی که آپدیت کامپیوتر بازی شوالیه‌های گاتهام منتشر شد، پچ مخصوص کنسول‌های بازی در هفته آینده عرضه می‌شود. توسعه‌دهندگان در تلاش‌اند تا بتوانند مشکل افت فریم بازی را حل کنند و بازی را به پایداری برسانند. کاربران ردیت روز گذشته خبر از حذف دنوو از شوالیه‌های گاتهام دادند و این مسئله در نهایت منجر به انتشار کرک بازی Gotham Knights شد. حذف مکانیسم حفاظتی بازی منجر به بهبود عملکرد نسخه کامپیوتر شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند که حذف دنوو از بازی در نتیجه‌ی یک اشتباه صورت گرفته است. در واقع تنها یک روز این قفل از بازی حذف شد و آپدیت جدید آن را بازگرداند. بازی‌کنان از بازگشت این مکانیسم حفاظتی خوشحال نیستند و بسیاری انتقاد خود را نسبت به تصمیمات اخیر استودیو نشان داده‌اند. حذف این سیستم حفاظتی در روز گذشته البته باعث شد تا بازی‌کنان بدون نیاز به خرید و به‌صورت غیرقانونی به دانلود Gotham Knights بپردازند.

Gotham Knights دنوو کرک

بازگشت دنوو به Gotham Knights

با توجه به آنکه دنوو به بازی Gotham Knights بازگشته است، خبری از آپدیت‌های جدید و امکان ارتقاء بازی به نسخه‌های بالاتر نخواهد بود. تعدادی از کاربران ردیت می‌گویند که حذف دنوو، اشتباهی از سوی استودیو نبوده و بلکه آن‌ها اجازه داده‌اند تا بازی‌کنان نسخه اولیه و با ایرادات متعدد را دانلود کنند و سپس با انتشار آپدیت، دنوو را بازگردانده‌اند تا بازی‌کنان مجبور به خرید بازی شوند. با توجه به آنکه ایرادات و باگ‌های زیادی وجود دارند و عملکرد بازی حتی روی قدرتمندترین سیستم گیمینگ هم مشکلاتی دارد، دانلود نسخه کرک شده بدون عواقب نخواهد بود.

شوالیه‌های گاتهام که به‌نوعی ادامه سری بازی بتمن آرکهام به‌حساب می‌آیند از نظر منتقدان چند قدم به عقب برداشته و کیفیت آن رضایت‌بخش نیست. بسیاری از بازی‌کنان به تحسین از Batman Arkham Knight پرداخته‌اند و به مقایسه این دو اثر جدید پرداخته‌اند. استودیو WB Games Montreal در حال حاضر مشغول بهبود باگ‌ها و ایرادات است و قرار است به‌زودی میزان 30 فریم ثابت ارائه شود. نظر شما در مورد اتفاقات اخیر چیست؟ آیا دنوو با قصد پیشین حذف شده است؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.