بازی Age of Mythology: Retold
یحیی رحیمی

Age of Mythology: Retold معرفی شد: بازگشت عصر اسطوره‌ها

یحیی رحیمی 4 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,886 بازدید

سری بازی Age of Mythology یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های استراتژی که توسط شرکت مایکروسافت منتشر می‌شود، پس از سال‌ها با نسخه جدیدی بازگشت. عصر اسطوره‌ها به‌عنوان یک نسخه فرعی از سری بازی Age of Empires شناخته می‌شود که اولین بار در سال 2002 منتشر شد و با پرداختن به اسطوره‌های یونان، مصر و اسکاندیناوی مورد توجه طرفداران ژانر استراتژی قرار گرفت. بازی Age of Mythology: Retold با یک تریلر کوتاه برای کامپیوتر معرفی شد و این اثر قرار است برای سرویس گیم پس در دسترس قرار گیرد.

مایکل مان، مدیر استودیو World’s Edge در مطلب تازه‌ای که در خبرگزاری رسمی ایکس‌باکس منتشر شد، توضیحات اولیه‌ای در مورد بازی جدید عصر اسطوره‌ها ارائه کرد. وی در این زمینه گفت: «ما می‌دانیم که جامعه‌ی بازیکنان Age of Mythology مدت‌هاست منتظر یک نسخه Definitive هستند و ما این بازی را ارائه می‌دهیم. ما در حال تلاشیم تا شکوه بازی‌های اصلی را با گرافیک آپدیت‌شده و قابلیت‌های بیشتر بازگردانیم، منتظر خبرهای بیشتری باشید.»

استریم زنده‌ای که مربوط به سری بازی Age of Empires بود، خبرهای تازه‌ای برای طرفداران این سری داشت. بازی Age of Empires IV و Age of Empires 2 برای کنسول‌های ایکس باکس منتشر می‌شوند. بازی‌کنان و مشترکین سرویس گیم پس در سال آینده میلادی، قادر به تجربه بازی‌های استراتژی عصر فرمانروایان روی کنسول ایکس باکس خواهند بود. این اولین بار است که این سری برای پلتفرمی غیر از کامپیوتر عرضه می‌شود و بالاخره پای عصر فرمانروایان به کنسول بازی هم باز شد.

Age of Mythology: Retold

معرفی بازی Age of Mythology: Retold

تریلر معرفی بازی Age of Mythology: Retold اطلاعاتی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. روند بازی هم در ویدیو نمایش داده نمی‌شود و تنها با یک تیزر کوتاه مواجه هستیم. با توجه به آنکه مدیر استودیو، بازی جدید را Definitive Edition خوانده، انتظار بهبود گرافیکی و همچنین افزودن بخش‌های تازه‌ای را داریم، اما پایه و اساس بازی باقی خواهد ماند. بازی‌های جدید عصر فرمانروایان هم به این شکل منتشر شدند و محتوای اصلی این سری در کنار ویژگی‌های جدید به مخاطب ارائه شد. همان‌طور که توسعه‌دهنده می‌گوید، باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

روند بازی عصر اسطوره‌ها مانند دیگر عناوین استراتژی هم‌زمان پیش می‌رود. ابتدا باید شهرها و ساختمان‌هایی ایجاد کرد، منابع گرد هم آورد و به تشکیل ارتش و در نهایت نابود کردن واحدهای دشمن پرداخت. هدف اصلی شکست دادن دشمن و فتح تمدن‌های رقیب است. اسطوره‌هایی مانند زئوس هم در بازی حضور دارند و بازی‌کنان باید حمایت خدایان را جلب کنند. منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازی Age of Mythology: Retold در سال آینده باشید. این اثر برای کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.