دانلود بازی PlateUp برای PC
دانلود بازی PlateUp برای PC پارسی گیم

دانلود بازی PlateUp برای PC

پارسی گیم 18 مرداد 1401 بدون دیدگاه
5,424 بازدید

دانلود بازی PlateUp برای کامپیوتر

بازی‌های سبک مدیریت و ساخت و ساز از آن دسته عناوینی هستند که با گیم پلی متفاوتی بازیکنان را سرگرم می‌کنند. اینجا خبری از هیجان بازی‌های اکشن و پلتفرمر نیست و هر بازیکن باید با استفاده از هوش مدیریتی خود به امور رسیدگی کند. سوژه‌های زیادی برای این دسته از بازی‌ها وجود دارد، مدیریت زندان، رستوران، یک کارخانه و… بازی PlateUp از استودیو It’s happening عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که عناصری از ژانر Roguelike را نیز در آن شاهد خواهید بود تا سطح چالش بیشتری تجربه کنید.

شما در این بازی از صفر تا صد مدیریت یک رستوران را بر عهده می‌گیرید و به‌تدریج با پیشرفت و توسعه آن، تبدیل به یکی از رستوران‌های معروف و بزرگ خواهید شد. جدای از بحث دکوراسیون و خرید وسایل موردنیاز، استخدام نیروها، آشپزی و طراحی منو و استفاده از ابزارهای مناسب برای تهیه هر غذا نیز بر عهده شما خواهد بود. با شروع کار، مشتری‌های زیادی برای سفارش غذا وارد رستوران می‌شوند و شما باید به کمک هوش خود در کمترین زمان غذای موردعلاقه آن‌ها را آماده کنید.

به‌تدریج اگر بتوانید جوانب مختلف را مدیریت کنید، درآمد خوبی به دست آورده که بخشی از آن را باید صرف هزینه‌ها و بخش دیگر را برای توسعه و ارتقای رستوران خرج کنید. اگر بتوانید در 15 روز متوالی بهترین عملکرد را داشته باشید، تبدیل به یک رستوران زنجیره‌ای موفق خواهید شد. گیم پلی با گرافیک ساده و جذابی که دارد لذت‌بخش و سرگرم‌کننده طراحی‌ شده و تمامی ابزارهای موردنیاز برای مدیریت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Overcooked! 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی PlateUp برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Quad Core I5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 530 or AMD equivalent
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: Quad Core I5 / Ryzen 5
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 960 or AMD equivalent
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

PlateUp! combines chaotic kitchen and restaurant management with strategic planning and development to create a delightful roguelite dish unlike any other.
Up to four players build and run a restaurant from scratch, choosing dishes, buying and placing appliances – some of which can be daisy-chained together to create ambitious automatic kitchens – cooking food and serving customers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.