دانلود بازی Atari Mania برای PC
دانلود بازی Atari Mania برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Atari Mania برای PC

پارسی گیم 2 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,032 بازدید

دانلود بازی Atari Mania برای کامپیوتر

کمپانی Atari یکی از اولین و مهم‌ترین ستون‌های شکل گیری صنعت گیم به این شکل امروزی که می‌شناسیم است. اگر می‌بینید که بازی‌ها در حال حاضر به شهرت و درآمدی باورنکردنی رسیده‌اند، یکی از دلایل اصلی‌اش، حضور این کمپانی در گذشته است. با اینکه سبک و استایل قدیمی بازی‌های Atari آن‌چنان جذابیتی در سال 2022 ندارد، ولی برخی از استودیوها سعی داشته‌اند تا با خلق آثار ویژه و جذابی، به آن دوران ادای احترام کنند و Atari Mania از تیم iLLOGIKA Studios یکی از آن‌ها است.

Atari Mania شما را در نقش یک نظافتچی قرار می‌دهد که مسئول مراقبت از موزه بازی‌های قدیمی Atari را بر عهده دارد. یک روز که به سر کار می‌آیید، متوجه می‌شوید که یک پیکسل مرده در حال خراب کردن تمامی بازی‌های قدیمی است؛ بنابراین شما از اتاقی به اتاق دیگر می‌روید و پازل‌های محیطی سبک را حل می‌کنید، جعبه‌های قدیمی و کتابچه‌های راهنما را جمع‌آوری می‌کنید و مینی گیم‌ها را انجام می‌دهید. تماشای شکل و شمایل بازی‌ها درون موزه قطعاً حس نوستالژی را در شما ایجاد می‌کند.

نکته‌ای که بازی Atari Mania را تبدیل به اثری خارق‌العاده کرده، حضور بیش از 100 مینی گیم مختلف درونش است. این بازی‌ها ترکیب و ادای احترامی به آثار قدیمی کمپانی آتاری هستند که به شکل مدرن‌تری بازسازی شده و درون این پکیج بزرگ قرار گرفته‌اند. برای پیشروی در بازی و شکست دشمنان، باید به انجام اکثر این مینی گیم‌ها بپردازید که در پایان بدون شک شما را تبدیل به یک متخصص در آثار قدیمی صنعت گیم می‌کند. تجربه این بازی بی نظیر به تمام گیمرهای جدید و قدیمی توصیه می‌شود.

بازی Atari Mania عنوانی متشکل از صدها بازی قدیمی و کلاسیک از سوی کمپانی Atari است. شما باید برای نجات موزه بازی‌های Atari، آن بازی‌ها را انجام داده و امتیاز مورد نیازی را کسب کنید. تجربه این بازی می‌تواند مستندی باشد که شما را با بازی‌های قدیمی و شاهکار نسل‌های اولیه صنعت گیم تا حدودی آشنا می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Capcom Fighting Collection و Teenage Mutant Ninja Turtles The Cowabunga Collection را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Atari Mania برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 10th Gen Intel Processor or Newer
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Nvidia 1050 ti
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

You play as the Caretaker of the Atari Vault, the storehouse of classic Atari games and history. One night, a dead pixel appears and soon enough, all heck breaks loose!!
Familiar and beloved games begin to warp, mutate and combine into a series of increasingly crazy challenges. It’s up to you to fight back the pixels and other surprising villains, and restore order to the Vault!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.