بازی Sims 5
یحیی رحیمی

بازی Sims 5 با نام پروژه Rene و حالت چندنفره معرفی شد

یحیی رحیمی 27 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,460 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو Maxis در مراسم زنده‌ای از تازه‌ترین محتوای سری بازی سیمز رونمایی کردند. آپدیت‌های تازه‌ای برای بازی Sims 4 معرفی شد و در عین حال اطلاعات تازه‌ای از نسخه جدید بازی با اسم رمز پروژه Rene دریافت کردیم. شایعات پیشین از معرفی بازی Sims 5 در مهر ماه خبر می‌داند و این شایعات بالاخره به واقعیت پیوست.

«نسل آینده بازی Sims» که با نام Rene از آن یاد می‌شود، رنسانس و تولد دوباره این فرنچایز به‌حساب می‌آید. مدت‌ها از انتشار شماره چهارم این سری می‌گذرد و سازندگان در طی سال‌های اخیر، ایده‌های تازه‌ای را برای بازی جدید آماده کرده‌اند. سیمز 5 قرار است آینده درخشانی برای این سری ایجاد کند و قابلیت‌هایی مانند حالت چندنفره و گروهی را اضافه کند.

استریم زنده Sims Summit، نگاه کوتاهی به پشت‌صحنه تولید بازی انداخت و اینکه پروژه Rene چطور قرار است پیشرفت کند. طبق گفته سازندگان، Sims 5 اجازه تغییر اندازه اشیاء، الگو طراحی آن‌ها، رنگ و حتی شکل آن‌ها را می‌دهد. بخش شخصی‌سازی و ابزارهای بازی پیشرفت زیادی کرده و امکان تغییرات بسیار دقیق وجود دارد. برای نمونه می‌تواند کوشن‌های مبل را به هر شکل دلخواه تغییر دهد. این قابلیت توسط یک سری مادهای Sims 4 ارائه شده بود که البته مشکلاتی برای گیم پلی اصلی ایجاد می‌کرد.

The-Sims-5

معرفی Sims 5

بازی سیمز 5 امکان انتخاب بین دو حالت یک‌نفره و گروهی را در تمامی دستگاه‌های تحت پشتیبانی می‌دهد. مشخص نیست که شرکت EA چه پلتفرم‌هایی برای بازی در نظر گرفته و آیا قرار است شاهد نسخه موبایل هم باشیم یا خیر؟ به نظر می‌رسد که نسخه‌ای از بازی برای موبایل هم ارائه خواهد شد. بازی جدید کاملاً مولتی پلیر است و تمامی بازی‌کنان به یکدیگر در یک جهان بزرگ متصل هستند. اطلاعاتی در مورد وجود کراس پلی و حالت‌های ویژه منتشر نشده و قرار است در سال‌های آینده از آن‌ها باخبر شویم.

طبق گفته استودیو Maxis، تولید بازی Sims 5 تازه شروع شده و فرایند ساخت «در طی سال‌های آینده» ادامه دارد. بازی‌سازها در ادامه از طرفداران برای ارائه بازخورد و نظرات خود دعوت کرده‌اند و می‌گویند که بازی جدید همراه با طرفداران ساخته می‌شود. گزینه‌های بیشتری برای خلق و به اشتراک‌گذاری با بقیه دوستان اضافه خواهد شد و EA می‌خواهد بازی‌کنان بتوانند هر آنچه به فکرشان می‌رسد را در بازی پیاده کنند. تجربه بازی قرار است در تمامی پلتفرم‌ها یکسان باشد و تنها اندازه صفحه‌نمایش تفاوت کند. این گفته بدین معنی است که نسخه موبایل هم در حال ساخت است.

معرفی پروژه Rene مصادف با رایگان شدن بازی Sims 4 است. از امروز می‌توانید سیمز 4 را به‌صورت رایگان برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی دریافت کنید. توسعه‌دهنده در پایان مراسم از انتشار دو بسته الحاقی جدید در سال 2023 خبر داد و پشتیبانی از بازی چهارم همچنان ادامه دارد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.