دانلود بازی Kamiwaza Way of the Thief برای PC
دانلود بازی Kamiwaza Way of the Thief برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kamiwaza Way of the Thief برای PC

پارسی گیم 26 مهر 1401 بدون دیدگاه
2,244 بازدید

دانلود بازی Kamiwaza Way of the Thief برای کامپیوتر

Kamiwaza Way of the Thief نام عنوانی در سبک پلتفرمر و مخفی کاری است که به دست استودیوی افسانه‌ای ACQUIRE ساخته شده است. این استودیو مسئول دو نسخه ابتدایی فرنچایز بزرگ Tenchu بوده و این بازی را هم در دوران کنسول پلی استیشن 2 تولید کرد. با اینکه Kamiwaza Way of the Thief برای سال‌ها در اختیار ژاپن بود و در بازار غربی منتشر نشد، ولی حالا شاهد این هستیم که یک نسخه بازسازی شده برای پلتفرم‌های مدرن به همراه ترجمه انگلیسی در دسترس قرار دارد.

هر چیزی که از یک بازی پلتفرمر مخفی کاری کلاسیک دوران نسل ششم بخواهید در هسته این بازی قرار گرفته است. داستان بازی در نقش یک دزد جوان به نام Ebizo آغاز می‌شود که عضو گروه Silver Ravens است. زمانی که وی به همراه رئیس سازمان در حال سرقت از یک منزل هستند، رئیس وی دست به قتل اعضای خانواده میزند. با این حال Ebizo به همراه دختر کوچک خانواده فرار کرده و قسم می‌خورد که دزدی را کنار گذاشته و تبدیل به فردی شریف شود؛ البته همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود.

پس از بخش داستانی ابتدایی، شما در منطقه بزرگی رها می‌شوید تا به سرقت و انجام فعالیت‌های مختلف بپردازید. هدف اصلی شخصیت داستان، جمع آوری پول برای خرید دارو برای دخترک مریض است. مکانیک‌های مختلف مخفی کاری برای انجام فعالیت‌های دزدی در بازی فراوان بوده و به شدت نیز خوش ساخت هستند. مراحل بازی متنوع و بسیار حساس می‌شود و شما باید مراقب باشید تا در حین سرقت دستگیر نشوید. پس اگر به بازی‌های کلاسیک ژانر مخفی کاری علاقه دارید، این بازی را دانلود کنید.

بازی Kamiwaza Way of the Thief عنوانی در سبک پلتفرمر و مخفی کاری است. شما در نقش یک دزد شرافتمند قرار گرفته‌اید و باید برای نجات عزیزانتان، پول لازم را به دست بیاورید. این یک بازی قدیمی بوده که در سال 2006 منتشر شد و به تازگی شاهد انتشار یک ورژن بازسازی شده برای پلتفرم‌های جدید هستیم.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Thief Simulator و Thief را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Kamiwaza Way of the Thief برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10/11
Processor: Intel Core i7-4770
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1/10/11
Processor: Intel Core i5-6600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

On the streets of Mikado, only the tough survive. For one man, a heist gone wrong would change his life forever.
Set during the Edo period of Japan, Kamiwaza stars amateur thief Ebizo, who aspires to steal from the rich and give to the poor. During his first stint, however, he and his mentor, Ainosuke, witness their own men take the lives of innocent civilians. Disillusioned by the horrific display of violence, Ainosuke advises Ebizo to escape with the only survivor—a lone girl.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.