دانلود بازی Per Aspera برای PC
دانلود بازی Per Aspera برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Per Aspera District Planner برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1400 بدون دیدگاه
17,148 بازدید

دانلود بازی Per Aspera District Planner برای کامپیوتر

سال‌هاست که بشر توانسته به‌واسطه تکنولوژی‌های جدید، پا را فراتر گذاشته و به جایی بیرون از کره زمین سفر کند. شاید سفری که فضانوردان به جو زمین دارند تفریحی و سرگرم‌کننده نباشد، اما برای کسب علم و دانش در رابطه با سیارات گوناگون بسیار مفید است. خارج از جو، هوا برای نفس کشیدن وجود ندارد بر همین اساس، فعالیت و کار بسیار سخت خواهد بود و هرکسی از پس این سفرها برنخواهد آمد مگر آنکه از قبل آزموده شده باشد. استودیوهای بسیاری برای آنکه بتوانند حس و حال فضانوردان را به آن دسته بازیکنان که علاقه به سیارات و این شغل دارند، منتقل کنند، بازی‌های مختلف و بسیاری را طراحی و منتشر کرده‌اند که هرکدام به‌واسطه ویژگی‌هایش از دیگری برتری دارد. بازی Per Aspera نیز یکی از آن‌هاست که به‌تازگی توسط تیمی از توسعه دهندگان استودیو Tlön Industries طراحی شده و توسط شرکت Raw Fury برای علاقه‌مندان به سبک استراتژیک و شبیه‌سازی منتشر شده است. هنوز انسان‌ها به این موقعیت دست نیافته‌اند تا بتوانند بر روی سیارات موقعیتی برای زندگی را ایجاد کرده و در نهایت علاقه‌مندان را به فضا برای به دست آوردن تجربه‌ای تازه بفرستند؛ اما در این بازی سرگرم‌کننده این موقعیت فراهم شده و شما اکنون می‌توانید به‌سادگی بر روی سطح سیارات ساختمان‌های مختلف را ایجاد کنید.

Per Aspera District Planner
در این به‌روزرسانی که سومین و بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی بوده، بیش از 100 ویژگی جدید به بازی اضافه‌شده است. شما اکنون می‌توانید Landing Site ها را منطقه بندی کنید و برای هرکدام اسم متفاوتی انتخاب کرده تا مدیریت بهتری بر آن‌ها داشته باشید. همچنین منوی ساخت‌وساز بازی بهبود پیداکرده تا استفاده از آن ساده‌تر باشد و امکان ساخت Landing Site های پیشرفته‌تر که منابع بیشتری برای شما استخراج می‌کنند نیز در آن اضافه‌شده است. در کنار این موارد، بسیاری از باگ‌های فنی بازی در این به‌روزرسانی برطرف شده‌اند.

شما AMI هستید، پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی که تاکنون بشر به خود دیده است؛ شما برای مأموریت شکل دادن به مریخ و ایجاد بستری مناسب برای زندگی بشر ساخته شده‌اید و کل سیاره سرخ در دسترس شماست. شما باید منابع خود را استخراج نمایید تا به‌واسطه آن‌ها بتوانید آنچه در کره زمین مانند کربن، مواد شیمیایی، آهن و حتی آب وجود دارد را جمع‌آوری کنید. با استفاده از این منابع، شما در ابتدا تسهیلاتی را برای ایجاد موارد مفید مانند وسایل الکترونیکی، کارگران رباتیک و هواپیماهای بدون سرنشین نگهداری می‌کنید. سرانجام، هنگامی‌که زیرساخت‌های شما مهیا شود، مهاجرت از زمین شروع می شود. مهاجرین و مهارت‌های تحقیقاتی آن‌ها به AMI اجازه می‌دهد پروژه‌های بلندپروازانه تری از جمله تأسیس نیروگاه‌های بادی و پرتاب ماهواره‌های اضافی را امتحان کند. هدف نهایی ایجاد مریخی است که قادر به حمایت از زندگی بشر بدون نیاز به نگهداری و ساخت بی‌پایان باشد.

اما کار تمام نشده است و شما باید امکانات بیشتری را ایجاد کنید و پروژه‌های کاملی از ذوب یخ‌های قطبی تا رسیدگی به مسئله گردوغبار اتمسفر را تکمیل نمایید. گاهی وقت‌ها که کارها چالش‌برانگیز می‌شود، احساس می‌کنید که این سیاره علیه شماست. بازیکنان باید با توفان‌های وحشیانه مریخ، تأثیرات مکرر دنباله دارها و سایر آوارهای فضایی و امکانات رها شده مرموز باقی‌مانده از مأموریت‌های دیگر که کمتر موفقیت‌آمیز بوده‌اند، مقابله کنند. آیا یک هوش مصنوعی می‌تواند سیاره سرخ را برای زندگی بشر آماده کند و مهاجرین خود را از تهدیدهای مداوم درامان نگه دارد و آیا او در نهایت مسیر آبادی یا نابودی را دنبال خواهد کرد؟ جواب این سوالات در Per Aspera نهفته است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژیک فضایی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا از بازی های مشابهی همچون Surviving Mars و Frostpunk نیز دیدن فرمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Per Aspera با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050ti / AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-8700 / AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070 / AMD Radeon RX Vega 56
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The surface of Mars is littered with Humanity’s failed attempts to colonize its surface. This time will be different – this time there is no room for human error.
Per Aspera is a planetary simulation game that combines hard science fiction and base building and takes the experience planet-wide. Step into the role of AMI, an Artificial Consciousness with the prime directive of terraforming Mars for human colonization.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.11 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.