دانلود بازی Soulstice برای PC
دانلود بازی Soulstice برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Soulstice برای PC

پارسی گیم 13 مهر 1401 2 دیدگاه
7,915 بازدید

دانلود بازی Soulstice برای کامپیوتر

بازی‌های اکشن و هک اند اسلش سه بعدی برای سال‌ها است که به واسطه ظهور فرنچایز Souls به حاشیه رانده شده و آن‌چنان توجهی به آن‌ها نمی‌شود. این مدل بازی‌ها شامل اکشن‌های کمبو محور و سرعتی هستند و تنها به منظور بالا بردن آدرنالین خود گیمرها خلق می‌شوند. ولی این روزها بازی‌های اکشن تاکتیکال و فکری طرف‌دار بیشتری دارند و به سختی می‌توان انتظار داشت که هک اند اسلش بازگشت قدرتمندی داشته باشد. با این حال استودیوی بازی سازی Reply Games تلاش خود را کرده تا عنوانی شایسته این نام تولید کند که می‌توان گفت موفق بوده است. نام بازی جدیدشان در سبک هک اند اسلش، Soulstice است.

بازی Soulstice روایتگر سرزمینی باستانی و فانتزی به نام Keidas است. آرامش و صلح در این دنیا به واسطه حمله نیروهای شیطانی به خطر افتاده است. شیاطین در این بازی می‌توانند کنترل بدن مردم عادی را به دست گرفته و آن‌ها را تبدیل به هیولاهایی درنده کنند. شما به عنوان شخصیت اصلی وظیفه دارید تا آن را بازگردانید. داستان بازی حول محور دو کاراکتر می‌گذرد که هر کدام از قدرت‌های متفاوتی برای مبارزه با شر برخوردار هستند. شما باید در این مسیر به آن‌ها کمک کرده و با انواع و اقسام موجودات خبیث و همچنین باس‌های قدرتمند پایان هر مرحله روبرو شوید که چالش‌های زیادی را سر راه شما قرار خواهند داد.

اگر Soulstice را با سایر بازی‌های هک اند اسلش در سال‌های اخیر مقایسه کنیم، قطعاً با اثر جذابی روبرو هستیم که خیلی فرمول‌های قدیمی را جدی گرفته و سعی می‌کند که بهترین ورژن ممکن از آن‌ها را ارائه کند. این بازی در کنار اکشن نفس گیرش، همچنین شامل مکانیک‌های پازل هم بوده که از زیرمجموعه ماجراجویی‌اش نشئت می‌گیرد. گرافیک Soulstice به شدت زیبا و چیزی بین استایل انیمه و بازی‌های غربی است. موسیقی‌های زیبایی در سراسر مراحل شما را همراهی کرده و نمی‌گذارند تا لحظه‌ای نفس راحت بکشید. اگر از طرف‌داران بازی‌های جذاب و چالش برانگیز اکشن هستید، Soulstice برای شما ساخته شده است.

بازی Soulstice عنوانی در سبک اکشن و ماجراجویی است. شما باید در دنیای که نیروهای شر کنترل مردم را به دست گرفته‌اند، به واسطه استفاده از جادو و اسلحه‌های سرد، به حکمرانی آن‌ها پایان دهید. این بازی ادای احترامی به آثار قدیمی ژانر هک اند اسلش بوده و به خوبی موفق شده تا ویژگی‌هایشان را تبدیل به عنوانی مدرن کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Devil May Cry 5 و Immortals Fenyx Rising را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Soulstice برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit windows 10
Processor: Core i7 4770k @3.5GHZ/Ryzen S 1600
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX1060/RX5500XT
DirectX: Version 12
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: GPU Memory: 6GB or Higher

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64 bit windows 10
Processor: Core i7 4770k @3.5GHZ/Ryzen S 2600
Memory: 12 GB RAM
Graphics: GTX1080/RX5600XT
DirectX: Version 12
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: GPU Memory: 6GB or Higher

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The balance of the Holy Kingdom of Keidas is compromised when powerful, feral creatures known as “Wraiths” invade from the other side of the Veil, threatening to consume the living. Wraiths corrupt their victims and can even possess their bodies, turning into unstoppable monsters that prey upon the common folk. The “Chimeras”, hybrid warriors born of the union of two souls, are the only ones who can protect humankind.
Briar and Lute are two sisters who have been reborn as a Chimera. The transformation has granted Briar superhuman strength and resilience, while Lute, sacrificed to bind her soul to her sister’s, has become a shade with mystical powers. Voiced by Stefanie Joosten (Metal Gear Solid 5), Briar and Lute are sent on a mission to reclaim a city in ruins that has been ravaged by the Wraiths, only to discover that the Order they belong to has a far more complex plan in mind.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 16.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    لطفا آپدیت جدید رو قرار بدید
    تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amin_m

    مهمان

    این بازی در نوع خودش عالیه. جلوه های ویژه و گرافیگ زیبا و هیجان انگیز. به اونایی که سری بازیهای DmC و سبکهای Hack & Slash رو بازی م یکنند، این بازی رو پیشنهاد می کنم. برای من با رم 10 و سیستم ویندوز 10 که 64 بیتی هست و پردازنده ی کامپیوترم هم AMD Athlon(tm) II X4 645 Processor 3.10 GHz هست، بازی اجرا شد. اگه بازی لگ داره، با پایین آوردن تنظیمات مواردی که به وضوح تصویر و گرافیک ختم می شن، می تونین سرعت بازی رو بیشتر و لگ رو کاهش داده یا از بین ببرین. این بازی از 2018 شروع شده و کار شده روش پس حیفه این بازی رو تجربه نکنین.

    پاسخ دهید